INOVATOR

PULSKI PODUZETNIK OLAKŠAVA POSLOVE U TURIZMU: Patrik Spagnolo osmislio je nove turističke aplikacije nakon izuzetno uspješne inChekin

| Autor: Lara BAGAR
Patrik Spagnolo (N. LAZAREVIĆ)

Patrik Spagnolo (N. LAZAREVIĆ)


S e-Crew aplikacijom, check in se vrši brzo i jednostavno na plovilu ili neposrednoj blizini, bez potrebe za ostavljanjem, odnosno zadržavanjem putnih isprava. Od instalacije do prijave člana posade potrebno je svega 80 sekundi, a sve je moguće napraviti na plovilu uz pomoć mobitela

 

Puljanin Patrik Spagnolo pravi je inovator. Prije dvije godine osmislio je aplikaciju inCheckin koja čita putovnice i mnoge druge osobne dokumente te značajno skraćuje vrijeme potrebno za prijavu gostiju. Aplikaciju u Hrvatskoj koristi sedam, osam tisuća korisnika. No, tu nije stao. Kako i sam ima iskustva u turizmu te putovanjima po svijetu, vrlo brzo detektira potrebe modernog turista te spaja dva važna segmenta - tehnologiju i turizam. Uvjeren da je tehnologijom moguće riješiti veliki dio problema, shvaća da na tržištu nema odgovarajućeg rješenja. I tu on nastupa, pronalazi ih sam. Ono što su nekome problemi, njemu su novi izazovi. Nakon dvije godine, osmislio je nove aplikacije. Jedna je eCrew koja je u ponudi od prije 10-ak dana, a druga je eRecepcioner koja je u testnoj fazi.

U suradnji s Ministarstvom

"Kako Hrvatska postaje sve privlačnije nautička destinacija na Mediteranu, tako se spontano razvila potreba za aplikacijom eCrew. Riječ je o mobilnoj aplikaciji za prijavu članova posade i putnika na eCrew sustav s digitalnim očitavanjem dokumenata", objašnjava Spagnolo.

Ističe da je aplikacija napravljena u suradnji s Ministarstvom prometa, pomorstva i infrastukture. Dakle, slično kao s inChekinom, no ovaj put namijenjeno turistima u objektima na vodi. S e-Crew aplikacijom, check in se vrši brzo i jednostavno na plovilu ili neposrednoj blizini, bez potrebe za ostavljanjem, odnosno zadržavanjem putnih isprava. Brzina i efikasnost su najbitnije odlike ove inovativne aplikacije. Naime, od instalacije do prijave člana posade potrebno je svega 80 sekundi. Dakle, vrijeme čekanja oko administrativnih stvari je skraćeno, na plovilu je moguće sve napraviti uz pomoć mobitela.

Druga aplikacija eRecepcioner prijavu u hotele diže na novu razinu. "Ideja mobilnog recepcionara nastala je još u Fažani dok sam imao mali obiteljski hotel. Hotel je bio na rivi, ali recepcija mi je bila s druge strane. Razmišljao sam, odnosno sanjao kako bi bilo lijepo da s gostom sjednem uz more i uz kavu i pogled na Brijune odradim check in. No 2006. tako dislocirano raditi prijavu bila je znanstvena fantastika", priča ovaj inovator.

Kaže da hoteli imaju tendenciju maknuti recepcije, ne baš fizički, već, primjerice vip goste smjestiti u lobi, gdje bi uz čašu vina i pjenušca u neformalnom razgovoru odradili prijavu. U suradnji sa stručnjacima iz Osijeka razvio je aplikaciju čiji je radni naziv mobilni recepcionar.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter