Ikea dostavni centar Pula omogućavat će isključivo preuzimanje proizvoda, u čemu će kupcima pomoći i četiri zaposlenika - voditelj tima dostavnog centra i tri djelatnika. Otvaranjem dostavnog centra želimo svoje proizvode i rješenja dodatno približiti kupcima u Puli i cijeloj Istri te im omogućiti uštede, napominju iz Ikee
Ikea, jedan od najvećih svjetskih koncerna koji se bavi prodajom namještaja, uskoro stiže u Pulu. Doduše, riječ je samo o dostavnom centru ovog švedskog brenda, no i to će itekako razveseliti ljubitelje ovog namještaja koji su do sada svoje kupovine obavljali u Zagrebu, talijanskom Villeseu ili morali plaćati trošak dostave. Pulski dostavni centar imat će, doznajemo, oko 650 četvornih metara prostora.
Traže radnike
Da se uskoro u našem gradu otvara dostavni centar, može se zaključiti po tome što je ova tvrtka nedavno raspisala natječaj za slobodna radna mjesta u Puli. Iako su nam iz Ikee potvrdili otvaranje centra, nismo dobili odgovor kada bi se točno i gdje centar trebao otvoriti. Neslužbeno, kao moguća lokacija spominje se Pevec, a špekulira se i prostorom u sklopu proširenja Pula City Malla.
- IKEA Hrvatska raspisala je natječaj za zapošljavanje četiriju djelatnika koji će raditi u dostavnom centru u Puli. Otvaranje dostavnog centra dio je nastojanja tvrtke IKEA Hrvatska da svoja rješenja učiniti što dostupnijima i pristupačnijima većini kupaca u Hrvatskoj. Tako će u budućem dostavnom centru u Puli kupci moći preuzeti proizvode koje su prethodno naručili putem internetske trgovine ili ih kupili u robnoj kući u Zagrebu, i to bez troškova dostave naručene robe u dostavni centar, bez obzira na veličinu pošiljke, navode iz Ikee.
Kako napominju, dostavni centar u Puli omogućavat će isključivo preuzimanje proizvoda, u čemu će kupcima pomoći i četiri zaposlenika - voditelj tima dostavnog centra i tri djelatnika. Procedura preuzimanja bit će jednostavna: najprije je proizvode potrebno naručiti putem internetske trgovine ili ih kupiti u robnoj kući Zagreb, a kupci potom mogu odabrati opciju preuzimanja proizvoda u dostavnom centru Pula. Nakon isporuke robe u dostavni centar, kupac dobiva poruku da je ona stigla te je može preuzeti u sljedeća tri dana tijekom radnog vremena dostavnog centra.
Dostupnija ponuda
Uz preuzimanje robe, Ikea djelatnici u dostavnim centrima mogu, ukoliko je to potrebno, pomoći kupcima prilikom narudžbe robe putem interneta, odnosno web trgovine, a tako će biti i u novom dostavnom centru u Puli.
- Otvaranjem dostavnog centra želimo svoje proizvode i rješenja dodatno približiti kupcima u Puli i cijeloj Istri te im omogućiti uštede. Ranije su otvoreni dostavni centri u Rijeci, Splitu, Osijeku i Dubrovniku, a novim dostavnim centrom nastavljamo istraživati načine kojima svoju ponudu možemo učiniti još dostupnijom većini građana u Hrvatskoj, zaključuju iz ove tvrtke.
Autobusima u šoping
Istrani su odavno ljubitelja Ikea proizvoda. Do prije nekoliko godina najčešće su organiziranim autobusima odlazili u šoping u talijanske centre - najprije u Padovu, a poslije u Villese. Gotovo nevjerojatno - izleti autobusima organizirali su se na mjesečnoj bazi. Otkako je prije pet godina otvorena robna kuća u Zagrebu, dio ih je počeo odlaziti u metropolu. No, za dovoženje većih stvari trebao vam je kombi koji košta barem 500 kuna.
Otkako je uvedena paketna dostava, kupovina je bila lakša i cjenovno dostupnija - narudžbe putem internetske trgovine do 30 kilograma koštaju 69 kuna, one do 15 kila 59 kuna, dok narudžbe u robnoj kući i putem internetske trgovine do tisuću kilograma koštaju 299 kuna. No, uskoro će to otići u povijest jer će Puljani do Ikea proizvoda moći doći bez ikakvih dodatnih troškova.
Domaći su kupci Ikei u ovoj poslovnoj godini zajamčili izvrstan poredak na globalnoj ljestvici unutar ove moćne kompanije, smjestivši je na drugo mjesto po udjelu online prodaje u ukupnom prometu. Naše je tržište s 20,1 posto udjela nadmašilo čak i Veliku Britaniju i smjestilo se odmah do Rumunjske. Nedavno objavljeni podaci za poslovnu godinu, koja je zaključena 31. kolovoza, pokazuju da je Ikea Hrvatska ostvarila promet od 815 milijuna kuna, što je 280 milijuna kuna više nego u debitantskoj godini poslovanja na domaćem tržištu, na koje je Ikea zakoračila 2014.