I u Arena Hospitality Groupu vrlo su zadovoljni ostvarenim rezultatima kojima je doprinijelo i lijepo vrijeme. Ostvarili su oko 26.200 noćenja, 68 posto više nego lani. Iako je buking početkom godine krenuo sporije, proteklih se tjedana počeo izjednačavati s prošlom godinom
Turistička zajednica Pule objavila je konačne podatke o noćenjima turista za minulih uskrsnih blagdana koji ukazuju da će sezona i ove godine biti odlična. Naime, za uskrsnog produženog četverodnevnog vikenda od 19. do 22. travnja ostvareno je ukupno 16.602 mahom stranih noćenja, a u tom razdoblju grad je posjetilo 4.616 turista. To je u usporedbi s lanjskim uskrsnim blagdanima, koji su pali nešto ranije, od 30. ožujka do 2. travnja, čak 77 posto više noćenja i dolazaka. Naime, lani je za Uskrs 2.622 turista ostvarilo 9.389 noćenja. Najviše je bilo stranaca, njih 4.090, koji su zabilježili više od 15 tisuća noćenja. Usporedimo li pak ovogodišnje uskrsne blagdane s istim razdobljem lani, rast je još izraženiji, noćenja je 183, a gostiju 141 posto više.
Nove aviolinije
I ove su godine tradicionalno najviše noćenja i dolazaka ostvarili Nijemci (4.776, odnosno 1.025), slijede Talijani s 2.971 noćenjem i 943 dolaska. Austrijanci su na trećem mjestu po broju noćenja (1.572), dok su domaći turisti, kojih je bilo 526, dvjesto više nego Austrijanaca, realizirali 1.428 noćenja.
Komentirajući ove brojke, direktorica Turističke zajednice Pula Sanja Cinkopan Korotaj kaže da se više noćenja i očekivalo jer je Uskrs pao kasnije u odnosu na prethodnu godinu, pa je i veća vjerojatnost toplijeg i sunčanijeg vremena. Osim toga, uspostavljene su i aviolinije iz pojedinih destinacija.
- Povećanje od 77 posto je velik uspjeh i tome je svakako doprinijelo i lijepo vrijeme jer se gosti iz bližih destinacija odlučuju u zadnji čas, a tu je i niz promotivnih aktivnosti koje Pula provodi samostalno kao destinacija, ali i zajednički putem Master plana Istre. Povećanje kapaciteta u privatnom smještaju od 1.300 kreveta nije direktno utjecalo na povećanje broja noćenja, ali je promocijom sigurno doprinijelo većoj vidljivosti Pule, kaže Cinkopan Korotaj.
I u Arena Hospitality Groupu vrlo su zadovoljni ostvarenim rezultatima kojima je kumovalo i lijepo vrijeme. Ostvarili su oko 26.200 noćenja, 68 posto više nego lani, kad ih je bilo 15.600. Najbrojniji gosti su, kao i uvijek, iz Njemačke, potom Austrije, Italije i Slovenije. Tijekom minulih blagdana Grupa je otvorila šest hotela, pet turističkih naselja i tri kampa. Većina njih, uz manju pauzu do prvomajskog praznika, ostaju otvoreni do kraja sezone, kaže Manuela Kraljević, direktorica marketinga u AHG-u.