Green BUZZG - novi projekt turističke zajednice grada zagreba

Najljepše zelene priče Zagreba

Posljednjih nekoliko godina održivi i zeleni turizam u fokusu su našeg djelovanja, stoga smo kampanju u potpunosti plasirali na digitalne kanale i dodatno se posvetili zelenom Zagrebu, kaže Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba

Medvednica (foto Julien Duval)

Medvednica (foto Julien Duval)


Upoznati, okusiti i doživjeti neku destinaciju ciljevi su koje svakim danom sve više turista definira kao prioritetne prilikom planiranja putovanja i odabira mjesta na kojem će provesti svoje godišnje odmore. Takozvani slow travel trend prisutan je u industriji putovanja već nekoliko desetljeća, no tek je u zadnjih nekoliko godina dobio značajniji broj poklonika. 

Takvi gosti ne žele standardizirana putovanja ni konfekcijski zapakirane doživljaje već individualno iskustvo i lokalnu priču koja se ne može pronaći u uobičajenim turističkim šablonama. Grad Zagreb upravo je idealna destinacija i za takve turiste. Ulice i trgovi Donjeg i Gornjeg grada nude šarm, uzbudljive priče i niz kulturno povijesnih znamenitosti. Ljubiteljima “slow travela” je na raspolaganju i čitava škrinja zanimljivih lokacija i dragocjenih individualnih doživljaja koje mogu ponijeti iz zelenih oaza gradskih parkova, omiljenih gradskih okupljališta oko jezera Bundek i Jarun ili Zelene potkove grada. Kako bi im približila tu turističku ponudu, Turistička zajednica grada Zagreba kreirala je posebnu kampanju posvećenu zelenom i održivom segmentu turističke ponude najvećeg hrvatskog grada. 

Detoks lokacije

Uz vrlo uspješnu ljetnu kampanju Summer BUZZG, pokrenuta je i kampanja Green BUZZG koja je, kako kažu njezini kreatori, usmjerena upravo prema slow travel trendu i gostima.

- Posljednjih nekoliko godina, održivi i zeleni turizam u fokusu su našeg djelovanja, stoga smo kampanju u potpunosti plasirali na digitalne kanale i dodatno se posvetili zelenom Zagrebu. Kroz Green BUZZG komuniciramo Zagreb koji obiluje zelenim površinama te, usprkos urbanom i ubrzanom načinu života, nudi svojevrsni detoks u brojnim parkovima, šumama, jezerima, rijeci Savi i plućima našeg grada – Medvednici. Kampanjom se obraćamo emitivnim tržištima Austrije, BIH, Češke, Francuske, Italije, Mađarske, Njemačke, Poljske, Slovenije, Srbije, i naravno, Hrvatske, predstavljajući tu novu kampanju, kazala je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.

Green BUZZG bit će cjelogodišnja kampanja, a kako bi informacije o zelenoj, održivoj, pristupačnoj i aktivnoj zagrebačkoj ponudi bile što dostupnije ciljanoj publici, na internetskoj stranici TZGZ kreirana je i posebna podstranica na kojoj se gostima promoviraju sve zagrebačke “detoks” lokacije. 

Zagreb očima umjetnika

A da Zagreb od proljeća do jeseni jednostavno uživa u svakom sunčanom danu dokazuju brojne manifestacije koje su privukle i privlače Zagrepčane i njihove goste raznih uzrasta i afiniteta. Još jedna u nizu takvih programa koji privlače veliku pozornost je umjetnički projekt „Okolo“ koji se realizira u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba. Pokrenule su ga 2018. godine ”Nas dve”, odnosno Ana Mikin i Tina Kovačićek, a koncept je jednostavan. Postavljajući umjetničke projekte u gradski krajolik, "Okolo" oživljava javne prostore i pretvara ih u mjesta gdje se umjetnost spontano dotiče gradske svakodnevice. Pri tome u prvi plan stavlja lokalne umjetnike i njihov osobni doživljaj i viziju grada, istovremeno približavajući suvremenu umjetnost široj publici.

Peto izdanje projekta Okolo “živi” do 30. kolovoza do kad u ugodnoj šetnji gradom posjetitelji mogu otkriti brojna umjetnička iznenađenja koja su im ovoga ljeta pripremili likovni umjetnici.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter