APARTMANICA

Kako do direktnih rezervacija – svi savjeti i trikovi na jednom mjestu

| Autor: Promo

Istra, kao turistički najrazvijenija regija Hrvatske, i ove je godine oborila rekorde po svim kategorijama turističke statistike. Do kraja mjeseca rujna, na istarskom je poluotoku ostvareno preko 28 milijuna noćenja turista, što nadmašuje i rekordnu predpandemijsku 2019. godinu. Rastao je i broj smještajnih jedinica pa danas tako u Istri raspolažemo s 148 000 stambenih jedinica za turiste, stoga ni ne čudi da se ovdje ostvaruje trećina turističkog prometa Republike Hrvatske.

Sobe, apartmani i kuće za odmor posluju vrlo dobro, a analiza turističkih trendova i pokazatelja za buduće razdoblje ukazuju na to da će 2024. godina također biti odlična. Od turizma se u Istri danas živi ne samo u atraktivnim obalnim gradovima, već i u ruralnim dijelovima koji postaju sve privlačniji gostima željnim mira i odmora u očuvanoj prirodi i svim čarima istarske tradicije i, ne manje bitno, odlične kuhinje!

Iako je u Istri i turizam već dio tradicije, neki se običaji ipak mijenjaju pa dok se tako unatrag 10-15 godina većina privatnih iznajmljivača oslanjala gotovo isključivo na iznajmljivanje uz posredovanje velikih turističkih agencija, napredak tehnologije i ubrzani razvoj novih kanala prodaje i platformi za promociju i prodaju smještaja (Booking.com, AirBnB…) učinili su svoje i iznajmljivačima postali privlačniji kao znatno povoljnija opcija. Dok su se agencijske provizije znale penjati i do 50%, ovi portali svoje usluge nude po znatno manjim provizijskim stopama pa iznajmljivači često misle da je prisustvom na njima najbolji način za iznajmiti apartman ili kuću za odmor. No, razmislimo li malo koliko na današnje cijene noćenja ta provizija iznosi u eurima, doći ćemo do poprilično velikog iznosa koji nam pokazuje da smo zapravo puno više novaca izgubili nego što smo uštedjeli. Samo provizijska razlika može nam na godišnjoj razini značiti zaradu u visini cijene nove kuhinje, ili ponekad čak i novog automobila na kraju sezone!

Stoga, u ovo vrijeme kada su Hrvatska i Istra apsolutni hit, pitanje nije hoće li se smještaj uspjeti prodati, već kako ga prodati uz najveću moguću zaradu. Odgovor je, naravno, u pokušaju ostvarenju direktnih rezervacija bez posredničkih provizija. Naravno, na prvi se pogled to može činiti kompliciranim i prilično nedostižnim pa se iznajmljivači upute u pretaživanje svih materijala na ovu temu dostupnih na internetu. Tom temom vrlo su se stručno i detaljno bavili i u mladoj ekipi Apartmanice koju čine IT stručnjaci, dizajneri te stručnjaci za marketing i prodaju, a sve svoje zaključke i rješenja saželi su u priručnik „Kako do direktnih rezervacija“ kojeg nude za besplatno preuzimanje svim zainteresiranima!

Priručnik je odmah po svom objavljivanju postao vrlo tražen i popularan jer jedini na jednom mjestu sažima sve bitno za iznajmljivače; kroz svojih 30-ak stranica na zanimljiv i čitak način pokazuje kako krenuti u samostalno iznajmljivanje smještaja, zašto je važno brendiranje (i kako izgleda taj proces), koji su dostupni kanali prodaju, što s recenzijama, kako pridobiti stalne goste…

Preuzimanjem priručnika iznajmljivaču trajno ostaju vrlo mudri i korisni savjeti uz pomoć kojih može znatno unaprijediti svoje poslovanje i osigurati veću zaradu, a do njega se dolazi putem stranica https://www.apartmanica.com/vodic.

Obzirom da obrađuje teme od velikog interesa za iznajmljivače, objava priručnika potaknula je i stvaranje svojevrsne zajednice iznajmljivača koji se autorima priručnika kontinuirano javljaju s novim pitanjima i dvojbama, zbog čega je na istim stranicama pokrenut i blog koji redovito donosi tekstove u kojima se obrađuju upravo takva pitanja. Sve je to zainteresiranim iznajmljivačima (i onima koji to tek planiraju postati!) dostupno potpuno besplatno. Stoga, neka planiranje još uspješnije 2024. godine krene! 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter