(Snimio Davor Kovačević)
Ako netko želi pjevati himnu na početku nastave, može, meni je svejedno. Ali u obrazovnom sustavu imamo neopisivo bitnijih i važnijih problema od varijante pjevanja, rekao je ministar obrazovanja Radovan Fuchs, komentirajući zahtjev DP-a da se u škole uvede izvođenje himne na početku nastave.
Referirajući se na problematiku djece s posebnim potrebama i pomoćnike u nastavi, rekao je da su tamo gdje ima više učenika s posebnim potrebama, formirani odjeli gdje nastavu izvodi stručna osoba.
"Nismo rekli jedna nego dvije osobe i te dvije osobe sigurno mogu pomoći tim učenicima; inače ćemo imati razrede u kojem će biti više pomoćnika nego djece", istaknuo je ministar Fuchs.
Ocjenjuje da se na takav način mogu pokriti sve potrebe djece.
"Struka kaže da ako imamo specijalizirane osobe nastavnike koji rade u razredima, da se za manji broj djece može organizirati stručna nastava uz nešto manji broj pomoćnika", dodao je.
O problemu manjka profesora matematike i fizike Fuchs je naglasio da Ministarstvo kroz poticaje i stipendije nastoji privući mlade za ta zanimanja i da će to činiti i dalje. "To je problem i u drugim zemljama, kako osigurati profesore iz deficitarnih zanimanja", kazao je.
Ministar znanosti, obrazovanja i mladih Radovan Fuchs i potpredsjednik Vlade i ministar unutarnjih poslova Davor Božinović uoči početka nove nastavne godine i povećanog broja djece sudionika u prometu, sudjeluje na stručnom usavršavanju ravnatelja osnovnih škola, vezano uz promicanje prometne sigurnosti i kulture u osnovnoškolskom obrazovanju.
Stručno usavršavanje organizirali su Fakultet prometnih znanosti u Zagrebu, Agencija za odgoj i obrazovanje, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih te MUP. Izjave za novinare bit će prije početka skupa.