(Hina/EPA)
Radovi na modernizaciji i elektrifikaciji pruge Vinkovci - Vukovar intenzivno se izvode gotovo na cijeloj dionici te bi trebali završiti u predviđenom roku unatoč problemima na koje su graditelji naišli u dijelu kojim pruga prolazi kroz Vukovar, rečeno je srijedu u Vukovaru.
Projekt "Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci – Vukovar" vrijedan je 542,6 milijuna kuna, a 85 postao je financiran iz Kohezijskog fonda u sklopu operativnog programa "Konkurentnost i kohezija od 2014. do 2020." Radove izvodi zajednica španjolskih tvrtaka Comsa S.a. i Comsa Instalaciones Y Sistemas Industriales S.a.
"Na ovom području u Vukovaru imali smo najviše teškoća jer smo kopajući naišli na podrume i tunele koji su bili zaboravljeni od rata i morali smo ih sanirati. Tu smo izgubili više od mjesec dana, ali mislim da ćemo radove završiti u roku", rekao je predstavnik izvođača radova Tomislav Hanek.
Po njegovim riječima, na području vukovarskog kolodvora završeno je 90 posto predviđenih radova na pruzi, a na cijeloj trasi od Vinkovaca do Vukovara njih oko 60 posto.
Projekt modernizacije pruge Vinkovci – Vukovar, dužine 18,7 kilometara, obuhvaća cjelokupnu rekonstrukciju i obnovu kolosijeka pruge Vinkovci – Vukovar s nadogradnjom i elektrifikacijom dionice, rekonstrukciju željezničkog kolodvora Vukovar – Borovo naselje te rekonstrukciju željezničkih postaja Nuštar i Bršadin – Lipovača.
Također će biti izrađena nova, funkcionalna rješenja željezničko-cestovnih prijelaza, izgradit će se pješački pothodnici, omogućiti lakši pristup osobama smanjene pokretljivosti, izgraditi zidovi za zaštitu od buke, parkirališta za osobna vozila i bicikle, a putovanje između dvaju gradova skratit će se s 40 na 20 minuta.