POZITIVNI TRENDOVI

Francuski turisti u srpnju ostvarili deset posto više noćenja nego lani

| Autor: Hina

Tijekom prvih sedam mjeseci ostvarili su 300 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od šest posto u dolascima i noćenjima. Odlični rezultati bilježe se tijekom srpnja u kojem su francuski turisti ostvarili 121 tisuću dolazaka i 477 tisuća noćenja

 

 Hrvatski turistički sektor uspješno je zadržao pozitivne trendove s tržišta Francuske s kojega je tijekom prvih sedam mjeseci ostvareno 300 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od šest posto u dolascima i noćenjima. Odlični rezultati bilježe se tijekom srpnja u kojem su francuski turisti ostvarili 121 tisuću dolazaka i 477 tisuća noćenja, što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rast od sedam posto u dolascima i deset posto u noćenjima.  

- Pozitivni trendovi s tržišta Francuske rezultat su proširenja ponude te brojnih promotivnih aktivnosti i kvalitetne suradnje s partnerima poput Ovoyagesa, Travel Europea, Top of travela i Voyamara, koji nude hrvatske destinacije, a svake se godine uvode i novi charter letovi i direktne zračne linije prema Splitu, Puli, Dubrovniku i Rijeci iz primjerice Lyona, Marseillesa i Bordeauxa, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Dodao je da posebice veseli kontinuirano jačanje prometa francuskih gostiju ne samo u tradicionalno jakim destinacijama kao što su Dubrovnik ili Split, nego i u novim poput Zagreba, Slavonije, Kvarnera i Istre.

Većina francuskih turoperatora vrlo je zadovoljna ostvarenim bukingom i rezultatima, posebice za srpanj i kolovoz, ali i za rujan i listopad. Navedeno potvrđuju i statistički podaci Udruženja francuskih turističkih agencija Les Entreprises du Voyage prema čijim se podacima Hrvatska nalazi na ljestvici najprodavanijih inozemnih srednjih destinacija Francuza te bilježi porast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

- Izuzetno smo zadovoljni pozitivnim dojmovima Francuza koji nakon povratka iz Hrvatske ističu našu gostoprimljivost i autentičnost, očuvanu prirodu, prekrasnu obalu i otoke, kvalitetnu gastronomsku ponudu te bogatu kulturnu baštinu. Rezultati koje ostvarujemo su još i značajniji ako znamo da je francusko tržište vrlo kompleksno prije svega zbog poznatog trenda ostanka i provoda odmora u francuskih destinacijama, odnosno snažne promocije domaćeg turizma“, izjavila direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter