JAVNI POZIV

HTZ dodjeljuje BESPOVRATNE POTPORE TOP MANIFESTACIJAMA U 2020. GODINI. Pogledajte koji su kriteriji za ocjenjivanje

| Autor: Duška PALIBRK
(D. ŠTIFANIĆ)

(D. ŠTIFANIĆ)


Hrvatska turistička zajednica objavila je javni poziv za bespovratne potpore TOP događanjima u 2020. godini, koji su glavni motiv dolaska turista u destinaciju. Potiče se time razvoj sadržaja koji produljuju turističku sezonu i povećavaju promet, posebice u pred i posezoni. Prijave se zaprimaju u elektronskom i tiskanom obliku do 7. siječnja 2020., a raspoloživo je 2,5 milijuna kuna.

- Javni poziv raspisali smo već u prosincu da bismo svim zainteresiranima ostavili dovoljno vremena za kvalitetnu pripremu i apliciranje projekata. Siguran sam da ćemo i ovaj put zaprimiti velik broj prijava što će biti dodatna potvrda kontinuiranog razvoja i unaprjeđenja hrvatske turističke ponude s naglaskom na manifestacije kao jedan od glavnih motiva dolaska u destinaciju, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši da su ulaganja u sadržaje i infrastrukturu osnovni preduvjet pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije.

Mogu se prijaviti trgovačka društva, obrti, zadruge, javne ustanove, ustanove u kulturi, umjetničke organizacije, jedinice lokalne i regionalne samouprave te turističke zajednice. Odobrena sredstva namijenjena su za troškove organizacije događanja, primjerice najam opreme, prostora i prijevoznih sredstava, nabavu materijala, troškove smještaja, honorare izvođača, promotivne i ostale organizacijske aktivnosti.

Potpore se odobravaju za organizaciju kulturnih, zabavnih, eno-gastronomskih, povijesnih i tradicijskih događanja koja su održana najmanje dva puta u posljednjih pet godina te imaju jak promidžbeni učinak u zemlji i inozemstvu. Turističko vijeće HTZ-a iznimno može odlučiti dati potporu događanju koje se održava prvi put, a očekuje se da će iznimno obogatiti turističku ponudu destinacije. Kriteriji za ocjenjivanje bit će značaj za stvaranje motiva dolaska gostiju, značaj za razvoj destinacijske turističke ponude i promociju Hrvatske u inozemstvu, karakter događanja, sadržaj i kvaliteta, razdoblje održavanja te media plan oglašavanja.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter