Ilustracija
Taj će se novac usmjeriti u organizaciju promotivnih aktivnosti i događanja, oglašavanje u medijima, marketinške projekte s domaćim i inozemnim turoperatorima i agencijama te radionice, edukacije i prezentacije u zemlji i inozemstvu, i to na 16 emitivnih tržišta.
"Prezentacija Hrvatske u svijetu iznimno je bitna, zato osiguravamo dodatna sredstva", rekao je tom prilikom ministar turizma Gari Cappelli, dodajući da će se uskoro u Slavoniji održati radni sastanak svih ključnih dionika turističkog sustava pred glavni dio turističke 2019. godine.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić najavio je kako s početkom ožujka HTZ kreće s provedbom prve ovogodišnje kampanje za promociju predsezone koja će se do 15. travnja provoditi na 12 ključnih tržišta, među kojima je i Njemačka gdje je u tijeku velika kampanja na 11 njemačkih TV kanala.
Tijekom sjednice iznesene su informacije o trenutnom stanju na emitivnim tržištima s naglaskom na Sloveniju, Italiju i Njemačku, budući da su sjednici prisustvovali direktori HTZ-ovih predstavništava.
Direktorica predstavništva HTZ-a u Sloveniji Metka Bradetić prenijela je kako su najave sa slovenskog tržišta dobre te se kontinuirano radi na inovativnim promotivnim aktivnostima s posebnim naglaskom na promociju Slavonije i zdravstvenog turizma.
Direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić naglasila je da je godina počela aktivno, ali je nužno pratiti stanje na tržištu te u skladu s tim reagirati posebnim kampanjama, dok je direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio rekao kako su najave s tržišta dobre budući da Nijemci cijene Hrvatsku kao destinaciju, no i da najintenzivniji dio bukiranja tek predstoji.
Pokazatelji o turističkih dolascima i noćenjima od početka godine su pozitivni, bilježi se blagi trend rasta prometa pa je tako do 25. veljače u sustavu e-Visitor prijavljeno 456 tisuća dolazaka, što je rast od osam posto u odnosu na isto razdoblje lani, a ostvarenih 1,2 milijuna noćenja je porast za tri posto, navodi se u priopćenju. (Hina)