HINA
Voditelj Odjela za analitiku i članstvo HDZ-a Robert Kopal izjavio je na konferenciji za novinare kako su se na iznošenje rezultata ovoga istraživanja u stranci odlučili "isključivo zato što je jučer iznesen rezultat koji značajno odstupa od onoga što je istina", ističući kako tu nije riječ o statističkoj pogreški koja se uvažava.
Prema jučerašnjim rezultatima istraživanja agencije Promocijaplus, listu HDZ-a bira 28,1 posto ispitanika, dok Milinovićevu listu podržava 24,2 posto anketiranih.
Kopal: HDZ-ovi analitičari primjenjuju dodatne metode i dijele neodlučne u anketama
Kopal ističe da se rezultati istraživanja uvelike razlikuju od rezultata koji su objavljeni sinoć zbog toga što HDZ-ovi analitičari, tvrdi, primjenjuju "dodatne prediktivne metode i uključuju razdiobu neodlučnih u anketama".
Prema predstavljenim projekcijama, na izborima u Ličko-senjskoj županiji HDZ će dobiti 45,5 posto glasova, slijedi SDP s 15,7 posto, zatim Nezavisna lista Darka Milinovića 14,8 posto, HSP 9,2 posto, Živi zid 8,6 posto, dok će ostali zajedno ostvariti 6,4 posto.
Pretočeno u mandate, Kopal predviđa da će HDZ dobiti 15 mandata, s mogućnošću njih 17, Milinovićeva lista pet, a SDP pet ili šest mandata u Županijskoj skupštini.
HDZ u kampanji potrošio 119 tisuća kuna, SDP 33.500 kuna, za Milinovića se još ne zna
Inače, HDZ je u kampanji za prijevremene izbore u Lici, odnosno za skupštinu Ličko-senjske županije, 'potrošila' 119 tisuća kuna, pokazuje preliminarno financijsko izvješće koje je ta stranka objavila u ponedjeljak prijepodne, a koliko je potrošila nezavisna lista ličkog župana Darka Milinovića trebala bi se znati do kraja dana.
Noćas u ponoć istječe rok do kojega izborni sudionici, a u Lici ih je devet, moraju objaviti financijska izvješća o prihodima i rashodima, o donacijama i o ostvarenim popustima za medijsko oglašavanje. Prema dostupnim podacima, svoju su obvezu već ispunili SDP koji je na kampanju potrošio oko 33.500 kuna, stranka Milana Bandića koja je potrošila nešto preko 18 tisuća te Živi zid 9.500 kuna.
HDZ-ova izvješća otrivaju da u troškovima kampanje glavninu (više od 90 tisuća kuna) čine troškovi promidžbe, grafičkih i tiskarskih usluga te reprezentacije (19 tisuća), da je stranka imala samo jednog donatora, tvrtku iz Zagreba i donaciju od 10 tisuća kuna. (Hina)