(Hina/EPA)
Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak poručila je u petak kako se učenici moraju vratiti u škole, a učitelji pritom moraju biti motivirani, dodavši kako sindikati moraju razmotriti ponude na stolu.
"Predlažem rješenja, sve što sam rekla iza toga stojim, ali je najvažnije da u svakom koraku koji slijedimo imamo jasan cilj, a to su učenici koji se moraju vratiti u škole, a u školama moraju raditi motivirani učitelji", kazala je Divjak uoči sjednice Vlade.
Divjak je sinoć razgovorala s premijerom Andrejem Plenkovićem i upoznala ga s mogućim rješenjima štrajka učitelja. Nakon sastanka je rekla da je na premijeru odluka u kojemu će trenutku dalje reagirati.
"Mislim da svi moramo pred očima imati cilj, a cilj je da naši učenici konačnu krenu normalno u školske klupe, ne samo normalno nego i po novim kurikulumima, za koje sam sigurna da su bolji i poboljšani. To je veliki reformski korak u našim školama", naglasila je ministrica.
Dodala je kako je to svima cilj, i da svi imaju zadaću tražiti rješenja.
Važno je da reforme idu dalje, ljudi dolaze i odlaze
Na pitanje vidi li kraj štrajku, poručila je kako sindikati moraju razmotriti ponude koje će Vlada staviti na stol.
"Na taj način moramo doći do strategije suradnje koja će svima biti prihvatljiva, i koja će, ne samo završiti štrajk, nego i pokazati učenicima da se odrasli ljudi, ako razgovaraju na temelju argumenata, ako imaju dobre i jasne ciljeve, mogu i moraju dogovoriti", smatra Divjak.
Ministrica je komentirala i moguću smjenu, rekavši kako je njena pozicija u Vladi da provodi reformske procese u znanosti i obrazovanju.
"Važno je da procesi reforme idu dalje, za ljude bitno da su razumni i oni koji dolaze i odlaze da se drže politike kontinuiteta i unaprjeđenje onoga što je bilo, i da imaju jasne ciljeve. Kada bi svi tako radili mislim da bi išli puno brže naprijed", objasnila je ministrica.
Smatra da ako razgovaramo o međuljudskim odnosima u Vladi, da onda bježimo od najvažnijih problema, to jest da se ne rješava trenutni problem.
"Građani, učitelji i učenici očekuju od nas da rješavamo probleme, a ne da se bavimo time kako se tko u nekoj situaciji osjeća", zaključila je ministrica.