Razlike u cijenama

Iz trgovačkog lanca priznali grešku: Evo kako možete do povrata novca

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Nakon što se kupci poznatog trgovačkog lanca Müller žalili na razlike u cijenama pojedinih artikala što je i obavljeno na Facebook stranici "Halo, inspektore", iz trgovačkog lanca su poslali priopćenje, prenosi Dnevnik.hr.

U priopćenju su potvrdili da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, izrazili su žaljenje zbog tog propusta te se obvezali na povrat novca svojim kupcima. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

"Ovim se putem želimo ispričati zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obvezama.

Kontrolom smo utvrdili mogućnost pogreške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netočnu percepciju o cijeni tih proizvoda.

Naša tvrtka žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj pogrešci uslijed velike frekvencije kupaca tijekom božićnog perioda.

Kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti, poduzeli smo sljedeće mjere:

1. Provodimo kontrolu označavanja cijena kako bismo osigurali da svi proizvodi na našim prodajnim mjestima imaju točne cijene i da su u skladu s važećim zakonodavstvom.

2. Organiziramo obuku za naše zaposlenike kako bi se poboljšala njihova pažnja pri označavanju proizvoda, čime ćemo osigurati točnost u komunikaciji s potrošačima.

Vjerujemo da će ove mjere biti dovoljne kako bismo osigurali usklađenost sa svim zakonodavnim propisima i kako bismo očuvali povjerenje naših potrošača.

Kod svih utvrđenih razlika, potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u cijelosti u iznosu razlike između iskazane cijene na proizvodu i plaćene cijene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim našim prodajnim mjestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u cijeni. U slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mjesto na kojem je obavljena kupnja te navesti datum i vrijeme kupovine kako bi se mogla napraviti pretraga računa."

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter