Platforma Hrvatske gospodarske komore

Prvi nastup platforme Stories na prestižnom turističkom sajmu na Bahamima: Amerikanci preferiraju premium usluge i spremni su ih platiti

| Autor: Glas Istre
(Foto: HGK)

(Foto: HGK)


Platforma Hrvatske gospodarske komore za promociju premium turizma - Stories
predstavila se prvi put na prestižnom sajmu luksuznog turizma ILTM (International
Luxury Travel Market) North America. Nastupila je u sklopu izložbenog prostora
Hrvatske turističke zajednice na sajmu koji je trajao od 23. do 26. rujna na
Bahamima.

(Foto: HGK)(Foto: HGK)

Platforma Stories je u manje od pola godine okupila čak 95 predstavnika premium turističke ponude u Hrvatskoj, a ovaj nastup nije samo važan trenutak za platformu, već i za Hrvatsku kao destinaciju koja želi ojačati svoju poziciju na međunarodnoj karti premium i održivog turizma.

„ILTM je sajam koji okuplja najprestižnije turističke brendove i putničke agente tržišta
visoke kupovne moći. Sudjelovanjem na ovom izdanju sajma Hrvatska i Stories žele
se nametnuti na američkom tržištu premium i luksuznih putovanja, gdje već nekoliko
godina raste potražnja za premium uslugama. Američka ekonomija trenutno je puno
snažnija sa stabilnijim izgledima od nekih europskih zemalja. Zato je ILTM pravo
mjesto za predstavljanje hrvatske premium ponude, ekskluzivnih iskustava koja
nadilaze klasični turizam "sunca i mora" poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK.

(Foto: HGK)(Foto: HGK)

Na sajmu kao članica platforme sudjeluje i agencija za premium putovanja
Permansio Deluxe Getaways. Direktor Željko Pavletić predstavlja premium ponudu
dubrovačkog područja buyerima s tržišta Sjeverne Amerike.

„Za nas je ovo jedan od najvažnijih sajmova o turizmu na svijetu jer upravo na
dubrovačko područje dolazi veliki broj turista iz SAD-a. Čak više od 50 posto gostiju
u hotelima s 5 zvjezdica u Dubrovniku dolaze baš iz SAD-a. Na ILTM-u nastupamo s
kolegama da zajednički pokažemo koliko zapravo Hrvatska ima pružatelja vrhunskih
usluga, mnogi od nas smo učlanjenjem u Stories ove godine dobili jedan vjetar u
leđa,“ kaže Pavletić.

Sastanci buyera i izlagača na ILTM-u unaprijed su dogovoreni, tako da se hrvatski
izlagači sastaju s buyerima koji znaju da su zainteresirani za Hrvatsku i žele više
informacija jer su njihovi klijenti zainteresirani za odmor u Hrvatskoj – pojašnjava Iris
Domazet Malobabić, direktorica i vlasnica agencije Adriatic Concierge.

„Američko tržište je ogroman potencijal za Hrvatsku, američki turisti iz godine u
godinu sve više dolaze nama, čemu su pridonijeli i direktni sezonski letovi New York
– Dubrovnik. Američki turisti su nekada dolazili organizirano, u turama, a sada sve
više dolaze samostalno, u privatne vile, unajmljuju jahte… nama su Amerikanci
odlični klijenti, a i oni Hrvatsku vole,“ rekla je Domazet Malobabić.

(Foto: HGK)(Foto: HGK)

Više od 500 izlagača, od kojih čak 150 nastupa po prvi puta, iz 70 zemalja, tijekom
ovog tjedna održalo je sastanke s buyerima iz Sjeverne Amerike. Izlagači su
predstavnici premium i luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i
destinacija iz SAD-a i Europe.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter