Ilustracija (Snimio Lovro Domitrovic/Pixsell)
Na HEP-ovoj stranici Hepi koja predstavlja tarifu za opskrbu doma električnom energijom bez ugovorne obveze, osvanuli su zanimljivi nazivi.
Primjerice, ako biste pokušali poslati upit, prvo biste dobili izbor između dvije opcije, i stranica bi vas upitala jeste li korisnik iz dijela "Kućanstva" ili "Poduzetništva", no tu su se mogla primijetili dva krajnje sramotna detalja, prenosi Index.
Naime, pokraj nekih prozorčića čije popunjavanje upit iziskuje, poput "Šifre kupca" ili "OIB-a", stoji znak upitnika za korisnike kojima nije jasno što točno trebaju ukucati u taj prozorčić. Klikom na upitnik otvara se fotografija računa HEP Opskrbe s uputama.
Kada biste odabrali dio "Kućanstvo" i kliknuli na upitnik kod prozorčića koji vas traži da unesete "Šifru kupca", otvorila bi se slika sa web kodom u kojem je, između ostalog, pisalo: "sifra_kmetovi". Ista slika na dijelu za "Poduzetništvo" u svojem kodu je imala "sifra_gospoda", navodi Index.
Tako je bilo i po drugim prozorčićima, no sada su pogrdne riječi uklonjene. Sada stoji samo "sifra_kucanstvo" odnosno "sifra_poduzetnistvo".
Iz HEP-a su poručili kako je "neprimjereno naslovljavanje spomenutih ilustracija na webu HEP Opskrbe u potpunoj suprotnosti s temeljnim vrijednostima HEP-a te poslovnom politikom i praksom odnosa s kupcima HEP Opskrbe."
“HEP Opskrba se zbog ovog nenamjernog propusta iskreno ispričava svim svojim kupcima. Odmah po saznanju su ilustracije preimenovane u skladu sa službenim i uobičajenim označavanjem svih vrsta dokumenata koji se objavljuju i koriste na webu.
Zaposlenik odgovoran za konkretni dio radnog procesa je opomenut, a daljnji koraci će se provesti u skladu s internim aktima HEP grupe”, napisali su.
Također, tvrde, poduzet će i sve "potrebne edukacijske i druge mjere" kako se ovakve situacije ne bi ponovile u budućnosti.
Napomenuli su i kako HEP Opskrba jamči opskrbu električnom energijom za više od 132 tisuće kupaca u Republici Hrvatskoj, te se nadaju da ovaj "izolirani incident" neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca.