Gosti iz SAD-a vole jahte i hotele

Hrvatska je "in" na američkom tržištu

| Autor: Alenka Juričić Bukarica
Američkim turistima još treba pokazati Kvarner i Istru jer zasad znaju samo za Dubrovnik i južnije gradove (Snimio Milivoj Mijošek)

Američkim turistima još treba pokazati Kvarner i Istru jer zasad znaju samo za Dubrovnik i južnije gradove (Snimio Milivoj Mijošek)


Na američkom tržištu Hrvatska je percipirana kao off-the-beaten-path destinacija koja nudi izvrstan gourmet doživljaj i netaknutu prirodu, što su trenutačno ključni motivi putovanja američkih putnika, uz prepoznatljivost kao "filmske" destinacije.

Ove godine bilježi se i snažan rast interesa američkih turista za kruzing putovanjima koja uključuju i Hrvatsku. Vidljivost Hrvatske je ove godine izrazito pojačana u katalozima ključnih tour-operatora koji su Hrvatsku uvrstili u daleko veći broj itinerara.

Leila Krešić Jurić (Arhiva Novog lista)Leila Krešić Jurić (Snimila Slavica Bakić)

Istaknula je to Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u SAD-u, govoreći o ovogodišnjem rastu prometa s američkom tržišta. Naime, prilikom nedavnog sastanka Vlade s turističkim sektorom, direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je da se bilježi oporavak dalekih tržišta, pogotovo američkog. Dok neka bliža tržišta kao što je Njemačka ove sezone "kišu", čini se da bi Amerikanci mogli nadomjestiti barem dio tog prometa.

Na pitanje koliko Amerikanci putuju u Hrvatsku i što od ponude ustvari najviše traže, direktorica njujorškog predstavništva HTZ-a odgovorila je da je činjenica da je Europa najpopularnija destinacija Amerikanaca što potvrđuje i podatak iz National Travel and Tourism Officea prema kojem su u prošloj godini putovanja u Europu ostvarila udio od više od 20 posto svih putovanja Amerikanaca. 

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter