(Hina/EPA)
Zbog oštećene konstrukcije, u Trogiru je u utorak zatvoren drveni most preko kanala Foše, a ponovno bi se trebao otvoriti najkasnije do početka sljedeće turističke sezone, izvijestila je u utorak trogirska Gradska uprava.
"U zadnje tri godine posvetili smo se održavanju drvenog mosta koliko je bilo moguće, a posljednjim pregledom možda smo spriječili i tragediju", rekao je gradonačelnik Trogira Ante Bilić
Po njegovim riječima, odluka o zatvaranju mosta sigurno nije najpraktičnija za dio građana, ali s obzirom na to da sigurnost nema alternativu, to je jedina moguća opcija u ovom trenutku.
"Nismo se ni mi nadali da će ovakvo nešto biti potrebno, ali ispostavilo se da most ozbiljno prijeti pješacima, a i našim vlasnicima brodica. Najvažnije je da se ne dogodi zlo, a mi smo već krenuli u vrlo konkretne razgovore sa svom uključenom strukom", poručio je Bilić i pozvao građane na razumijevanje i strpljenje.
Iz trogirske Gradske uprave su priopćili da je zabranjeno zadržavati se ispod drvenog mosta jer su redovitim pregledom utvrđena znatna oštećenja konstrukcije. Dodatnim pregledom ovlaštenog inženjera to je i potvrđeno te je procijenjeno da su nosivost i stabilnost mosta nedostatne, zbog čega most nije za uporabu.
Također su iz Gradske uprave priopćili da će nakon sastanaka sa stručnjacima odlučiti o načinu popravka oštećenog mosta kako bi se što preko njega moglo prelaziti što prije, a najkasnije do početka sljedeće turističke sezone.
"Sondiranjem i daljnjom analizom dobivenih rezultata utvrdili smo da je stanje glavnoga rasponskog sklopa (para lukova) loše te da most kao cjelina nema dostatan stupanj sigurnosti u korištenju", rekao je projektant Tihomir Šimunović iz tvrtke Kuzmanić & Šimunović projekt. Dodao je da su s tim u vezi predložili da se most zatvori.
Most je izgrađen 2006. godine kao privremeno rješenje, koje je s vremenom postalo trajno, a ozbiljnije se u njegovo održavanje počelo ulagati tek 2017. godine. Vremenske prilike ostavile su znatan trag na drvenoj građi, objasnili su u Gradskoj upravi.