(Hina/EPA)
Savez izviđača Hrvatske u utorak je objavio početak donacijske kampanje za prikupljanje novca radi nastavka Boranke, akcije u kojoj je u ovogodišnjoj i prošlogodišnjoj sezoni u Dalmaciji na područjima izgorjelima u požaru više od šest tisuća volontera posadilo 60 tisuća mladih stabala.
"Radi nastavka aktivnosti i iduće godine, Savez izviđača Hrvatske, uz pomoć Europske skautske fondacije, upravo je pokrenuo donacijsku kampanju radi osiguravanja financijskih sredstava za daljnje održavanje kampanje Boranke", rekao je za Hinu koordinator akcije Dan Špicer.
Po njegovim riječima, Boranki je sada potrebna pomoć kako bi se ta lijepa priča nastavila te i mnogim drugim volonterima omogućila da posade nove šume za nove naraštaje.
"Donirajući akciju Boranku, osim što pomažete u pošumljavanju i obnovi požarišta Dalmacije, možete dobiti i boralice, jedinstvene bojice napravljene od pepela izgorjelih borova. Sudjelovanjem u kampanji moguće je za nadolazeće blagdane darovati nekome tek posađeno stablo, dobiti svoje stablo s imenom po odabiru, koje će posaditi izviđači, pa čak i posaditi 'vlastitu' šumu. Tako zajedno možemo stvoriti novi život iz pepela i crna zgarišta pretvoriti u nove šume", rekao je Špicer.
Istaknuo je kako je Boranka u godinu dana postala najveća europska volonterska akcija pošumljavanja požarišta.
"Radi svoje kreativnosti i učinkovitosti, već je osvojila brojne nagrade u Hrvatskoj i inozemstvu, postavši tako najnagrađivanija neprofitna kampanja u Hrvatskoj. Osvajanjem zlatnog Euro Effija, najprestižnije europske nagrade za marketinšku učinkovitost, prije mjesec dana u Bruxellesu, Boranka je postala prva kampanja u regiji koja je osvojila tu iznimno vrijednu nagradu. Kreativnu stranu kampanje Boranka potpisuje kreativna agencija 'Imago Ogilvy', koja od početka u kampanji sudjeluje besplatno", rekao je Špicer.