(Hina/EPA)
Njemački proizvođač robe za široku potrošnju Henkel izvijestio je o stagnaciji prihoda u prvom tromjesečju budući da je skok prodaje deterdženata i sredstava za čišćenje neutralizirao lošije rezultate u poslovanju s ljepilima i kozmetikom.
Kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva i prodaje odnosno kupnje imovine, prihodi su na razini grupe bili gotovo na razini istog prošlogodišnjeg razdoblja i iznosili su 4,9 milijardi eura.
Pritom su prihodi u odjelu deterdženata za rublje i sredstava za održavanje kućanstva skočili 5,5 posto, poduprti većom prodajom proizvoda poput tekućine za pranje Pril i deterdženta Persil.
U odjelu ljepila pali su 4,1 posto, uglavnom zbog velikog pada potražnje u automobilskoj industriji.
Odjel kozmetičkih proizvoda bilježio je 3,9-postotni pad prihoda zbog zatvaranja frizerskih salona širom svijeta kako bi se zaustavilo širenje koronavirusa. Pad su donekle ublažili dobri rezultati u kategoriji prozvoda za njegu tijela, posebno sapuna Dial.
Henkelovo poslovanje kozmetike bilo je o teškoćama i prije koronavirusne krize i grupa je najavila prodaju odnosno gašenje pojedinih brendova do 2021. godine, paralelno razmatrajući mogućnost novih akvizicija.