(Hina/EPA)
Pojačana potražnja za kavom i hranom za kućne ljubimce potaknula snažan rast prihoda švicarske prehrambene grupe Nestle u prvom tromjesečju, pokazuje preliminarno izvješće objavljeno u četvrtak.
Kompanija je u prvom tromjesečju zabilježila organsku stopu rasta prihoda, koja isključuje promjene valutnih tečajeva i prodaju odnosno kupnju imovine, od 7,7 posto. U istom razdoblju prošle godine iznosila je 4,3 posto.
Tromjesečni organski rast najsnažniji je od 2011. godine, ističe analitičar Kepler Cheuvreuxa Jon Cox.
Ukupni su prihodi u prvom tromjesečju porasli 1,3 posto, na 21,1 milijardu franaka.
Najsnažniji poticaj rastu dala je prodaja kave, uz skok prodaje Nespressa za 17 posto, a izdvajala se i prodaja mliječnih proizvoda, za gotovo 16 posto. Kupci su više tražili i proizvode za kućne ljubimce, čija je prodaja porasla oko devet posto, priopćio je Nestle.
Među regijama izdvajala se regija koja obuhvaća Aziju, Oceaniju i supsaharsku Afriku s organskim rastom od 9,1 posto. Slijedi Sjeverna i Latinska Amerika s organskom stopom rasta od 7,2 posto dok je u Europi, na Bliskom istoku i u sjevernoj Africi iznosila 4,4 posto.
Tvrtka očekuje da će ove godine organski rast nadmašiti prošlogodišnjih 3,6 posto i približiti se razini od pet posto.