ZAGREB

ITB Berlin i MWC zbog otkazivanja izlagačima nude digitalne platforme

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Najveća svjetska turistička burza ITB Berlin i najveći svjetski sajam mobilnih tehnologija MWC u Barceloni, koji su otkazani zbog koronavirusa, izlagačima i partnerima ponudili su platforme putem kojih mogu predstaviti svoje ponude, virtualno razgovarati i vidjeti se.

Izlagači koji su planirali sudjelovati na ITB-u Berlin 2020 planiranom od 4. do 8. ožujka, no potom otkazanom, mogu na posebnoj web stranici priopćiti kupcima i partnerima ono što su planirali za vrijeme održavanja ITB-a i izvan njegovog izložbenog prostora ovog tjedna u Berlinu na nekim drugim adresama, poručuju organizatori.

Dodaju da je prva skupina takvih događaja već objavljena, poput Foruma o hotelskim tehnologijama u jednom berlinskom hotelu, Afričkog sastanka 2020 u obliku alternativnog foruma s nekoliko afričkih putničkih agencija i europskih touroperatora, specijalnog panela o koronavirusu i drugih.

Izlagači mogu u bilo kojem trenutku podijeliti i informacije o svojim novim proizvodima na ITB-ovim profilima na društvenim mrežama pod oznakom #whatwewantedtosayatITBBerlin20.

Osim toga, organizatori ITB-a ovih su dana objavili i datum održavanja ITB-a za 2021., od 10. do 14. ožujka.

Slične alternativne digitalne i virtualne forme komunikacije izlagača, kupaca i medija nedavno su ponudili i organizatori najvećeg svjetskog sajma mobilnih tehnologija MWC, koji je također krajem veljače otkazan zbog koronavirusa. Neslužbeno se doznaje i da MWC izlagačima neće vraćati uplaćeni novac za zakup izložbenog prostora na tom sajmu u Barceloni, dok se sa ITB-a o tome još ništa ne čuje, osim da su brojni izlagači pitali što će s time biti.

Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj u stalnom kontaktu s partnerima

Otkazivanjem ovogodišnjeg ITB-a, otkazan je i nastup oko deset tisuća izlagača iz svijeta, među kojima i Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je tradicionalno 'nositeljica' hrvatskog nastupa na toj burzi.

Povodom toga, u srijedu su na upit Hine poručili da su njihova predstavništva u Frankfurtu i Muenchenu u stalnoj komunikaciji i suradnji s partnerima na njemačkom tržištu oko te nove situacije, ali i poslova za ovu godinu.

I oni, kao i u Hrvatskoj, aktivno prate situaciju oko koronavirusa, te aktivnosti, promotivne kampanje i drugo na njemačkom tržištu prilagođavaju tome.

Iz HTZ-a najavljuju i da se pripremaju za Dan hrvatskog turizma u Češkoj, koji bi se trebao održati 1. travnja, i vjeruju da neće biti potrebe niti razloga da se ta manifestacija otkaže, pogotovo s obzirom na važnost češkog tržišta za hrvatski turizam.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter