E-TRGOVINA

Douglas parfumerije ostvarile rekordnu online prodaju u božićnom kvartalu

| Autor: Glas Istre
Douglas trgovina

Douglas trgovina


Douglas, vodeća europska premium beauty platforma, novu je poslovnu godinu 2020./2021. započela rekordnim rastom e-trgovine. Tijekom božićnog razdoblja u kojemu je Douglas tradicionalno ostvarivao najveću prodaju, online prodaja je na razini Grupacije porasla za više od 74 posto, odnosno na 433 milijuna eura u prvom tromjesečju koje obuhvaća period od listopada do prosinca 2020. godine.

Unatoč zatvaranjima diljem Europe koja su ograničila poslovanje fizičkih trgovina, a naročito na glavnim tržištima Njemačke i Francuskoj, Douglas je u prvom kvartalu zabilježio prodaju od 1,2 milijarde eura. U usporedbi s rekordnim tromjesečjem iz prethodne godine, ostvaren je umjereni pad od 7,1 posto, koji je pokazatelj kako je fokus na e-trgovini urodio plodom. Navedeno je potvrdila i Tina Müller, izvršna direktorica Douglas grupacije:

"Iskoristili smo iskustvo koje smo stekli nakon prvog lockdowna te smo s našom strategijom DigitalFirst nastavili značajno širiti internetsko poslovanje tijekom drugog vala zatvaranja. Na taj način smo, zahvaljujući snažnoj online prisutnosti, uspjeli uglavnom nadoknaditi negativan učinak koji je zatvaranje imalo na prodaju u božićnom periodu“.

Gledajući cijelu 2020. godinu, Douglas je prvi put zaradio više od milijardu eura prodaje putem e-trgovine. Tijekom godine Douglas je zabilježio snažan rast diljem Europe i ostvario 37 posto od ukupne prodaje Grupacije online tijekom božićnog kvartala.

Pozitivan trend u online poslovanju potvrđuje i hrvatsko tržište na kojem su Douglas parfumerije u božićnom kvartalu (od listopada do prosinca 2020. godine) zabilježile porast online prodaje od 111,14 posto u odnosu na prethodnu godinu. Tijekom ovog tromjesečja zabilježen je rast online kupaca za 51,41 posto u odnosu na isti period prošle godine, a kupci su u velikom broju iskorištavali i mogućnost narudžbe putem call centra i info maila. U pitanju je pogodnost koja im je dala mogućnost na jednostavan način i u kratkom roku naručiti brojne popularne proizvode iz bogatog asortimana koji je narastao na 13.000 aktivnih artikala na webu, dok je u dućanima ta brojka veća od 18.000.

U nadolazećim mjesecima Douglas parfumerije u Hrvatskoj će nastaviti razvijati internetsko poslovanje uz zadržavanje fokusa na poslovnicama te širenje asortimana novim brendovima kako bi se zadovoljile potrebe kupaca i popratili novi trendovi. Tako su na webshop već ulistani novi svjetski poznati brendovi kao što su Dior, Dr Dennis Gross, Maison Margiela, L'Oréal Professionnel i brojni drugi, a u planu je dolazak novih zvučnih imena među kojima su Anastasia Beverly Hills, M. Micallef, Tiziana Terenzi, Bond No.9 i drugi.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter