(Hina/EPA)
Korisnici telekom usluga u 'korona vremenu', osim velikih brzina i kvalitete mreža, od telekom operatora očekuju i jednostavnost, fleksibilnost te uštede, za što je potreban i novi pristup korisnicima i njihovim potrebama, istaknuto je u srijedu na konferenciji za medije tvrtke A1 Hrvatska.
"Prateći iskustva i potrebe korisnika u proteklih nekoliko mjeseci 'korona vremena', u A1 Hrvatska smo uočili da uz ostalo sve više očekuju i transparentnost u ponudama bez skrivenih troškova i mogućnosti upravljanja svojim računima", naglasila je na konferenciji glavna direktorica za privatne i male poslovne korisnike A1 Hrvatska Ivana Marković.
To im je, kako je dodala, potvrdilo i istraživanje iz srpnja ove godine koje je za taj telekom provela agencija Ipsos na uzorku od 406 ispitanika od 18 do 60 godina u cijeloj Hrvatskoj, a po kojemu se više od 91 posto ispitanih izjasnilo da želi transparentnu ponudu bez skrivenih troškova.
Njih 88,2 posto želi jednostavnost pri aktiviranju i deaktiviranju usluga u skladu s njihovim trenutnim potrebama, dok ih je 81 posto reklo da im je važno da mogu samostalno u aplikaciji ili na portalu upravljati tarifama i opcijama.
Mogućnost ostvarivanja dodatnih pogodnosti za povezivanje više usluga prioritet je za više od 86 posto ispitanika.
"Naša istraživanja tijekom epidemije koronavirusa potvrdila su nam i da su se korisnici dosta dobro prilagodili situaciji te da se i oni digitalno transformiraju i znaju što žele. Stoga smo tome i prilagodili novu ponudu i time gradimo novi pristup tržištu i korisnicima, a prvi smo telekom operator na hrvatskom tržištu koji sada uvodi mogućnost povezivanja više usluga, i mobilnih i fiksnih, bez ugovorne obveze", naglasila je Marković.
A1 Hrvatska, uz ulaganja i razvoj fiksne optičke infrastrukture, od sada nudi i brzine fiksnog interneta do 1 Gbit/s, istaknula je Marković, iznoseći i podatak da taj telekom trenutno pokriva 550 tisuća kućanstava u zemlji tom infrastrukturom.
Najavila je da A1 Hrvatska i dalje nastavlja s digitalizacijom društva i gospodarstva, kao i razvojem fiksne i mobilne mreže, uz zaključak da su zahvaljujući digitalnoj transformaciji svog poslovanja prvi put zaokružili kompletan razvoj proizvoda i usluga s naglaskom na tržišne promjene, potrebe korisnika i digitalne kanale i to sve u samo nekoliko posljednjih mjeseci.