(Hina/EPA)
Za praćenje nastave na daljinu polovica učenika u svijetu - 826 milijuna učenika i studenata - nema kod kuće računalo, naglasio je UNESCO, dok se većina zemalja suočena s pandemijom covida-19 odlučila za taj pristup.
"A 43 posto njih ili 706 milijuna nema pristup internetu", dodaje UNESCO u priopćenju i upozorava na "zabrinjavajuće podjele u nastavi na daljinu".
"Razlike su posebno izražene u siromašnim zemljama. U subsaharskoj Africi gdje 89 posto učenika nema doma računalo i 82 posto nema internet", upozorava UN-ova organizacija za obrazovanje, znanost i kulturu.
"Iako mobiteli učenicima omogućuju pristup informacijama, međusobnu kao i povezanost s nastavnicima, oko 56 milijuna učenika živi u mjestima koje ne pokrivaju mobilne mreže, od kojih polovica u subsaharskoj Africi", dodaje UNESCO.
Te podatke je prikupila Međunarodna radna skupina za učitelje kojom koordinira UNESCO, na temelju podataka njihovog strateškog instituta i Međunarodne unije telekomunikacija (UIT), stoji u priopćenju.
Najmanje 1,5 milijarde učenika i 63 milijuna nastavnika osnovnih i srednjih škola zahvaćeno je neviđenim promjenama koje je izazvala pandemija covida-19 i zatvaranjem škola u 191 zemlji, prema podacima UNESCO-a.
Audrey Azoulay, generalna direktorica UNESCO-a ocijenila je da su potrebni dodatni napori kako bi se omogućila povezanosti sviju, ali također i podrška drugim alternativama, posebice radio i tv-emisijama, kao i kreativnosti u svim oblicima učenja.