(Hina/EPA)
Kompanija Google je u četvrtak najavila da će svi oglašivači na njenoj internetskoj platformi počevši od ovog ljeta morati proći postupak verifikacije prije no što kupe oglasni prostor kako bi taj dio svojeg poslovanja učinila transparentnijim.
Oglašivači će morati dati osobne podatke i dokumente o tvrtki koji dokazuju tko su i u kojoj zemlji rade, najavio je Google u objavi na stranici https://www.blog.google/products/ads/advertiser-identity-verification-for-transparency.
Do sada je Google tražio provjeru identiteta samo za političke oglašivače koji su na njegovoj platfromi objavljivali oglase u izbornim kampanjama.
Postupak verifikacije često se koristi kako bi se filtriralo sumnjive oglašivače, poput onih koji su tijekom pandemije koronavirusa prodavali lažne medicinske zaštitne maske.
Kompanija je najavila da će početi oglašivače verificirati u fazama prvo u Sjedinjenim Državama i potom nastaviti tu praksu širiti globalno, te da očekuje da će do dovršetka procesa trebati nekoliko godina.
Google je rekao da će korisnici moći vidjeti informacije o oglašivačima čiji im se oglasi prikazuju počevši od ovog ljeta.