velika promocija istre

PARTNERSTVO S BAYERNOM IDE DALJE: Spektakl u Allianz areni ovog puta za novinare


Nakon nedavne velike promocije turističke Istre pred 73.000 gledatelja u muenchenskoj Allianz areni, usred utakmice između Bayerna i Hertha, Turistička zajednica Istarske županije 17. ožujka realizirat će treći od ukupno deset velikih projekata dogovorenih u okviru strateškog partnerstva s FC Bayern Muenchenom. To će biti drugo veliko predstavljanje istarske turističke ponude u manje od mjesec dana u sklopu projekta "Match Day Presenter" na matičnom stadionu slavnog bavarskog tima. Ovoga puta prezentacija će biti potpuno izmijenjena, otkriva nam direktor TZ-a Istre Denis Ivošević.

Maslinarska regija

- Koncept prezentacije pripremljen je u suradnji s predstavnicima Bayerna, uz suport PR agencije za Austriju i Njemačku s kojom surađujemo, ART Redaktions team, te marketinške agencije Pmc active s kojom surađujemo za njemačko tržište. Naši gosti će ovoga puta biti isključivo novinari. Jedno cijelo popodne posvetit ćemo važnim novinarima iz ključnih medijskih kuća Njemačke, Austrije, Slovenije i Hrvatske. Prezentacija će se odvijati u dva pravca te će kombinirati tzv. eduteinment opciju, dakle, na zabavan način prezentirati projekt Istrien Magazina koji predstavlja najtraženiju istarsku publikaciju među našim gostima, te velike projekte strateških partnerstava poput ovoga s Bayernom, BMW-om, Cubeom itd, kaže Denis Ivošević, direktor TZ-a Istre.

Novinarima će se pripremiti tematski menu na bazi odabranih istarskih proizvoda uz profesionalnu vođenu degustaciju ekstradjevičanskog maslinovog ulja koja se pokazala već u nekoliko navrata kao izuzetno zanimljiva prezentacija među novinarima. "Ne samo iz razloga što smo već četvrtu godinu zaredom najbolja maslinarska regija na svijetu, nego i iz jednostavnog razloga jer nauče nešto sasvim novo, korisno za psihofizičku kondiciju čovjeka i nadasve zdravo zbog svih pozitivnih svojstava maslinovog ulja u okviru mediteranske dijete", tumači Ivošević.

Na utakmicu s Mainzom

Nakon radnog dijela, drugi će dio prezentacije biti u potpuno ležernom tonu. "Naime, svi novinari su izrazili želju da bi voljeli pogledati spektakl u Allianz areni te se iz prve ruke uvjeriti koliko se različitih doživljaja može doživjeti u areni. Mi ćemo im svakako to iskustvo priuštiti tako da će moći iz lože pratiti zanimljivu utakmicu FC Bayern Muenchena i Mainza", otkriva Ivošević. (D. PALIBRK)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter