(Hina/EPA)
Nova kampanja "Tko pije, taj plaća" za prevenciju huliganizma i alkoholizma predstavljena je u četvrtak u Osnovnoj školi "Dvor" u Dvoru.
Kampanja se provodi u sklopu mjera Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa i odredbi ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, a podupire je i skupina Adastra.
Konzumacija alkohola uzrokuje mnoge probleme već u mladosti, poput izostanaka iz škole, slabijeg uspjeha, te druga rizična ponašanja, nasilje i ozljede. Tijekom života alkohol povećava izglede za razvoj bolesti, osobito alkoholizma kao najraširenije razarajuće bolesti ovisnosti, rečeno je na predstavljanju kampanje u Osnovnoj školi "Dvor".
Svi nazočni poručili su da žele društvo s nultom stopom tolerancije na nasilje i ovisnost, te su dali glas protiv huliganizma i ovisnosti o alkoholu, posebice na sportskim natjecanjima, pod motom "Budi navijač, a ne razbijač".
Kampanju je predstavila voditeljica Službe prevencije Ureda glavnog ravnatelja policije Sandra Veber, a osim 150 učenika i zaposlenika Osnovne škole "Dvor" na prigodnom su glazbeno-scenskom programu bili i mnogi gosti iz sisačko-moslavačke Policijske uprave, općine Dvora, Zavoda za javno zdravstvo Sisačko-moslavačke županije, ustanova socijalne skrbi i Crvenoga križa.
Kampanja "Tko pije, taj plaća" održava se u organizaciji sisačko-moslavačke Policijske uprave i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u partnerstvu s ministarstvima zdravstva, znanosti i obrazovanja te unutarnjih poslova.