(S. JEŽINA)
Trgovkinje, koje na posao dolaze u pravilu ranije, i odlaze kasnije nego što im je plaćeno, pokazalo je istraživanje provedeno na uzorku od tisuću ispitanika, za poslodavca odrade tako besplatno i do 30 dana u godini.
Čak bi 82 posto građana podržalo zatvaranje trgovina nedjeljom no ipak nedjeljom kupuje 68 posto ispitanika, od kojih svake nedjelje njih 18 posto.
Kad su razlozi odlaska u trgovinu nedjeljom u pitanju, njih 28 posto kupuje zato što je nešto zaboravilo kupiti preko tjedna, zatim da bi kupili svježi kruh ili mlijeko, zbog nenadanih gostiju i slično.
Pokazalo je to istraživanje koje je europarlamentarka Marijana Petir provela u suradnji s agencijom Promocija plus povodom Međunarodnog dana obitelji.
Za neradne nedjelje u trgovinama više se zalažu žene nego muškarci, općenito više Slavonci i Dalmatinci, dok su za zatvaranje trgovina nedjeljom više građani slabijeg imovinskog stanja od onih boljestojećih, dakle oni koji kupovati mogu manje, i oni manjeg stupnja obrazovanja.
Trgovkinje, koje na posao dolaze u pravilu ranije, i odlaze kasnije nego što im je plaćeno, pokazalo je istraživanje provedeno na uzorku od tisuću ispitanika, za poslodavca odrade tako besplatno i do 30 dana u godini.
Nedjeljom se najčešće kupuju prehrambeni artikli.