(Hina/EPA)
Akcija "Tjedan odmora vrijedan" s popustima od 50 posto za gotovo 400 turističkih i drugih ponuda i usluga kreće u petak 16. listopada, povodom čega pokretači - Ministarstvo turizma i sporta te Hrvatska turistička zajednica, turistima poručuju da otkrivaju i uživaju u ponudama Hrvatske i da se pridržavaju svih mjera.
Riječ je o prvoj takvoj akciji u Hrvatskoj s većim popustima za turističke i druge razne povezane usluge i ponude, koje u sklopu "Tjedan odmora vrijedan", koji će zapravo trajati 10 dana, do 25. listopada, mogu koristiti i domaći i strani turisti.
Sve ponude i ponuditelji u sklopu te akcije mogu se pogledati na portalu tjedanodmoravrijedan.hr, a kako su zajednički izvijestili u četvrtak iz Ministarstva turizma i sporta (MINTS) te Hrvatske turističke zajednice (HTZ), zadovoljni su odazivom ponuditelja ibrojem potvrđenih rezervacija turista, kao i time što ta akcija, unatoč svim okolnostima, ipak kreće.
"Veseli me što smo pokrenuli ovaj potpuno novi projekt upravo u doba krize, u danima kada nam je svima potreban odmak od vijesti i uživanje u prirodi. Nadam se da će "Tjedan" pobuditi u svima optimizam i volju za boljim upoznavanjem cijele Hrvatske te da će mnogi uživati u čarima posezone na velikom broju destinacija, uz brojne pogodnosti", poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Ocijenila je i da se takvim projektima otvara put i promiču ponude i usluge turističkih subjekata, malih poduzetnika, OPG-ova, poljoprivrednika, ugostitelja, obrtnika i drugih vrijednih ljudi koji su i temelj uspjeha hrvatskog turizma, a sigurna je i, kako dodaje, "da će ovaj tjedan biti prvi od mnogih".
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je pak da bez odličnog odaziva brojnih pružatelja usluga u turizmu i drugih Tjedan ne bi bio moguć, te da ga raduju informacije kako su mnogi turistički subjekti već rasprodali ponude i usluge.
"Pozivam što više domaćih turista da iskoriste ovu priliku i otkrivaju Hrvatsku uz znatno povoljnije cijene, naravno pridržavajući se svih propisanih epidemioloških mjera. Zadovoljni smo što smo unatoč zahtjevnom trenutku pokrenuli ovaj projekt koji će se nastaviti i u idućim godinama", poručio je Staničić.
Cilj tog projekta je povećanje turističkog prometa u pred i posezoni i daljnji razvoj domaćeg turizma, u čemu s popustima sudjeluju i gotovo svi nacionalni i parkovi prirode, brojni mali i veliki hoteli, privatni smještaj, OPG-ovi, prijevoznici, putničke agencije, ugostiteljski objekti kulturne ustanove i drugi.