Proteklog tjedna su prvo najtiražnija njemačka novina Bild, a zatim i brojni drugi njemački mediji, milijunima svojih čitatelja poručili da je, ako planiraju odlazak na more i ako to bude moguće, Hrvatska jedna od najsigurnijih zemalja za ljetovanje. Pozitivna priča o Hrvatskoj krenula je u Bildu tekstom u kojem je novinar pohvalio strategiju naše zemlje u borbi protiv koronavirusa i najavio da Vlada u suradnji sa strukom radi na strategiji za skoro otvaranje prema turistima.
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>
U tekstu se citira direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio koji je kazao da u Hrvatskoj vjerujemo da se tijekom predstojećeg ljeta na Jadranu može dogoditi određeni turistički promet s obzirom na to da raspolažemo s brojnim smještajnim kapacitetima koji se mogu organizirati tako da se osigura socijalna distanca između gostiju i tako pruži siguran odmor. Razgovarali smo s ovim Porečanom koji predstavlja Hrvatsku na najvažnijem emitivnom turističkom tržištu i rekao nam je da su njemački mediji zadnjih nekoliko dana počeli malo ozbiljnije pisati i raspravljati o godišnjim odmorima i gdje bi se ovog ljeta moglo putovati. U tim raspravama, kaže, Hrvatska se nalazi na vrhu ljestvice onih destinacija u kojima bi njemački turisti, ukoliko budu putovali izvan zemlje, ove godine mogli ljetovati. Objava u Bildu u tom smislu svakako jako puno znači jer radi se o najtiražnijim i najprodavanijim europskim novinama. Bild je jedan od rijetkih dnevnika koji se prodaje na čitavom teritoriju Njemačke, a tiskanim i digitalnim izdanjem svakodnevno stiže do 12 milijuna Nijemaca. Za razliku od Hrvatske za koju novinari Bilda i drugih medija procjenjuju da ima dobre izglede da bude spremna za prijem gostiju i sigurnu turističku sezonu, brojne druge zemlje koje su značajne destinacije za ljetni odmor njemačkih gostiju u ovom trenutku daleko su od tog statusa.
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>
- Destinacije kao što su Italija, Španjolska ili Turska, zbog epidemiološke situacije, u ovom trenutku na turističkom tržištu slabije kotiraju od primjerice Hrvatske, kaže Draghicchio. Podsjeća da Nijemci prilično rano rezerviraju smještaj za svoj godišnji odmor tako da je značajan broj gostiju s tog tržišta svoj smještaj na Jadranu bukirao i prije nego što je u veljači izbila kriza.
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>
- Kako se datumi putovanja približavaju dio onih koji su rezervirali smještaj u svibnju i lipnju javljaju se ovih dana u Predstavništvo HTZ-a i raspituju se kakva je situacija. Međutim, završnu riječ o svemu tome ipak će morati dati epidemiolozi, a važno će biti i hoće li se moći putovati do planiranog odredišta i od kada. Ako se bude moglo putovati, izvjesno je da će Hrvatska zbog ovakvih pozitivnih poruka koje odlaze u njemačku javnost imati određenu prednost pred drugim destinacijama, no treba pričekati i vidjeti kako će se stvari dalje odvijati, zaključio je Romeo Draghicchio.
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>
Osim Bilda i ostalih tiskanih medija i portala, u petak je i iznimno gledana njemačka državna televizija ZDF izvijestila o stanju na turističkom tržištu, a u reportaži su pustili i video kadrove HTZ-ovog novog komunikacijskog koncepta #CroatiaLongDistanceLove.
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>
<![if !supportEmptyParas]> <![endif]>