ZAGREB

HTZ ponavlja natječaje za direktore predstavništava u Londonu i Seoulu te otvara Los Angeles

EPA

EPA


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ponovit će natječaje za direktore svojih predstavništava u Londonu i Seoulu, a planira i natječaj za direktora za novo predstavništvo u Los Angelesu, odlučilo je uz ostalo u ponedjeljak Turističko vijeće HTZ-a.

 

Ponovni natječaji za direktore u Londonu (predstavništvo u Velikoj Britaniji) odnosno Seoulu (Južna Koreja, što je i novo HTZ-ovo predstavništvo) planiraju se realizirati u idućih mjesec dana, u kojih se planira i 'otvaranje' mjesta direktora u Los Angelesu, najavljuje se u priopćenju Ministarstva turizma, u kojemu je i održana sjednica Turističkog vijeća.

Inače, HTZ je natječaje za direktore u Londonu i Seoulu provodio od kraja studenoga do sredine prosinca 2018., a Hina doznaje da će ih ponoviti jer je, od ukupno pristiglih nešto više od 20 prijava za oba ta predstavništva, većina prijava bila nevaljana, primjerice bez priloženog programa rada i drugih traženih uvjeta.

Ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli ističe da se ove godine, a nakon odlične turističke 2018., nastavlja s aktivnostima i programima za povećanje prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije, u čemu važnu ulogu imaju i inozemna predstavništva HTZ-a.

"Kada je o izboru predstavnika HTZ-a za London i Seoul riječ treba reći da su nam to važna tržišta te očekujemo da će se na predstojeći natječaj javiti najstručniji kompetentni ljudi jer je riječ o vrlo atraktivnim poslovnim pozicijama. Predstavnici HTZ-ovih ureda u brojnim državama usmjereni prije svega na promotivne aktivnosti i pozicioniranje naše zemlje na inozemnom tržištu", poručio je ministar Cappelli.

Osim o tim natječajima, Turističko vijeća HTZ-a pregledalo je i prijedloge javnih natječaja za odabir PR agencije i medijske agencije na emitivnim tržištima za 2020. te analiziralo rezultate turističkog prometa u 2018. godini.

Po podacima eVisitora, Hrvatsku je tijekom prošle godine posjetilo nešto više od 19,7 milijuna turista ili 7 posto više nego u 2017. godini, dok je noćenja bilo 4 posto više ili nešto više od 106 milijuna.

Pritom su strani turisti uobičajeno činili većinu tog prometa, oko 90 posto, ostvarivši i poraste dolazaka i noćenja od 6 odnosno 4 posto, dok je domaćih turista bilo 9 posto više, a njihovih noćenja 5 posto više nego u 2017. godini.

Na sjednici Turističkog vijeća bilo je riječi i o porastima u svjetskom turizmu, a dostupni podatci za razdoblje od siječnja do rujna prošle godine govore o porastu od oko 5 posto u odnosu na isto razdoblje 2017. godine ili o gotovo 1,1 milijardu međunarodnih turističkih dolazaka na svjetskoj razini.

Vijeće je odlučilo i da će HTZ u suradnji sa Croatiom Airlines i TZ Kvarnera udružiti sredstva i time pomoći uspostavu cjelogodišnje aviolinije Rijeka-Muenchen.

U vezi promotivnih aktivnosti za ovu godinu, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je da je trenutno u tijeku intenzivno predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmovima i prezentacijama diljem svijeta.

"Iza nas su već uspješno odrađeni sajmovi u Njemačkoj, Austriji, Nizozemskoj, Finskoj, Španjolskoj, Sloveniji i SAD-u, a pred nama su u veljači važni sajmovi u Bavarskoj i Češkoj. U ovoj godini planiramo sudjelovanje na ukupno 22 sajma, od čega je 17 općih turističkih, pet specijaliziranih, i to tri nautička i dva kamping sajma, te četiri kongresne burze", najavio je Staničić. (Hina)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter






}