OD 17. VELJAČE

HTZ-ova prva ovogodišnja brand kampanja fokusirana na pet tržišta

Arhiva

Arhiva


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je prvu ovogodišnju brand kampanju, koja će se do 17. veljače provoditi na pet emitivnih tržišta - njemačkom, britanskom, nizozemskom, švedskom i španjolskom, objavili su u srijedu iz HTZ-a. 

Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu si i aktivnosti display oglašavanja.

Osnovni je cilj kampanje, kako navode, podizanje prepoznatljivosti branda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije. Zbog toga se u kampanjama primarno komuniciraju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti.

"Prvu ovogodišnju brand kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napominjući kako je fokus na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, eno-gastro i aktivni turizam.

Riječ je o segmentima ponude koji su najtraženiji na navedenim tržištima i koji mogu biti motiv dolaska većeg broja gostiju, kazao je Staničić te dodao kako su iza njih i u tijeku nastupi na brojnim turističkim sajmovima na tržištima Njemačke, Nizozemske i Austrije.

Iz HTZ-a ističu i da će tijekom 2019. provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta.

Uz glavne kampanje u 2019. će se producirati i materijali za nautičku, zdravstvenu i kongresnu kampanju te za B2B kampanju koju provode predstavništva, navodi se u priopćenju HTZ-a. (Hina) 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter