Fratarski otok (Snimio Manuel Angelini)
Ususret glavnom ljetnom dijelu sezone austrijski organizatori putovanja proveli su tržišne analize prema kojima je Hrvatska u samom vrhu najtraženijih inozemnih destinacija Austrijanaca. Naime, organizator putovanja Gruber Reisen je među svojim klijentima i kupcima, odnosno na 1.200 ispitanika, proveo istraživanje pod nazivom „Barometar putovanja u 2022. godini“ prema kojem je Hrvatska vodeća i najtraženija destinacija na austrijskom tržištu.
„Austrija je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam, a našoj zemlji u prilog ide podatak iz istraživanja prema kojem se čak 95 posto Austrijanaca izjasnilo da svoj odmor želi provesti unutar Europe. Optimizam daju i drugi pokazatelji prema kojima gotovo svaka druga osoba na tržištu Austrije želi putovati više nego prošle godine, a pritom žele otkrivati nove destinacije, kulturnu i eno-gastronomsku ponudu, kao i ponudu aktivnog turizma“, naglasio je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, nadodavši kako sigurnost u odredišnoj destinaciji ostaje važan aspekt prilikom rezervacija putovanja. Dvije trećine Austrijanaca planira potrošiti 1500 eura po osobi.
Rezultati istraživanja također pokazuju kako je volja i želja Austrijanaca za putovanjima velika obzirom da je 53 posto ispitanika već bukiralo putovanje u ovoj godini. Pritom se oko 65 posto ispitanika izjasnilo da preferira kupališni odmor, odnosno sunce i more kao motiv dolaska, dok posjeti gradovima postaju sve interesantniji te se nalaze na drugom mjestu po izraženom interesu. Dodajmo kako je rezultate ovog istraživanja prenio i popularni online stručni magazin Traveller Online .
Istraživanje pod nazivom „Ruefa Reisekompass u 2022. godini“ proveo je i poznati organizator putovanja Ruefa Reisen GmbH na uzorku od 1.500 ispitanika. Prema dobivenim rezultatima Hrvatska se nalazi na visokom drugom mjestu najtraženijih destinacija na austrijskom tržištu, odmah iza vodeće Italije, a ispred zemalja kao što su Njemačka, Grčka i Španjolska. Rezultate ovog istraživanja prenijeli su i brojni popularni online stručni magazini kao što su Traveller Online , Tip Online i Ots .
„Rezultati ovih istraživanja, kao i povratne informacije partnera s nama ostalih važnih tržišta kao što su Njemačka, Slovenija, Poljska ili Češka, potvrđuju kako je interes za putovanjima i Hrvatskom vrlo izražen. Prvi veći priljev inozemnih gostiju očekujemo za Uskrs, posebice s teritorijalno bližih tržišta kojima su hrvatske destinacije lako dostupne i cestovnim pravcima“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.