ZAGREB

Čak pet posto dnevnog prometa 'dm' namijenio građanima u potrebi

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Treću godinu zaredom, 'dm' je u petak, 27. studenoga, obilježio Giving Friday te pet posto dnevnog prometa namijenio građanima u potrebi.

Tako je, uz podršku kupaca, socijalnim samoposlugama Hrvatskog Crvenog križa osigurao donaciju higijenskih i ostalih potrepština u vrijednosti od 333.729  kuna.

Na dan kada je većina trgovaca nudila popuste i akcije, 'dm' je kupcima pružio priliku da podrže dm-ovu donaciju potrebitim građanima.

Više od 75.000 kupaca obilježilo je Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, čime su svoju kupnju pretvorili u dobro djelo, istaknuli su iz 'dm'-a.

"Posebno smo dirnuti odazivom naših kupaca koji su sudjelovanjem u Giving Fridayu omogućili pomoć najpotrebitijim građanima društva. Zajedno ćemo donirati pet posto ukupnog dnevnog prometa dm-a, a smatramo kako u ovim neizvjesnim vremenima iskazana briga za druge, solidarnost i prepoznavanje potreba zajednice predstavljaju najljepšu najavu nadolazećih blagdana", rekla je prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u Gordana Picek.

Zahvalila je svim kupcima koji su pomogli da se korisnicima socijalnih samoposluga osiguraju prijeko potrebni proizvodi za svakodnevni život.

Izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa Robert Markt je, zahvalivši na donaciji, rekao kako je ovogodišnji Giving Friday posebno važan jer je 'dm' njime osvijestio više od 75.000 kupaca o potrebama socijalno ugroženih obitelji i pojedinaca koji ovise o dobroj volji građana i tvrtki poput dm-a.

"Naši najpotrebitiji sugrađani sada će u Socijalnim samoposlugama moći pronaći proizvode koji su im prijeko potrebni i vjerujemo kako će im ovi blagdani zbog toga biti mirniji i lakši“, istaknuo je.

Socijalne samoposluge djeluju u sklopu 18 gradskih društava Crvenog križa te omogućuju humanitarnu pomoć za gotovo 10 tisuća ljudi. Socijalne samoposluge najpotrebitijim građanima omogućuju da napune košarice prehrambenim proizvodima i higijenskim potrepštinama bez novčane naknade, a ujedno štite dostojanstvo svojih korisnika jer im osiguravaju okruženje u kojemu mogu samostalno i neometano birati namirnice i proizvode.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter