(Foto Pixsell, Hrvatska pošta)
U svom stilu, vijest su objavili sa gotovo dvadeset dana zakašnjenja.
Hrvatska pošta izdala je 20. prosinca prigodni žig s logom organizatora građanske inicijative "U ime obitelji" u povodu desete godišnjice održavanja referenduma o braku.
Napravili su to s popriličnim zakašnjenjem jer je referendum o ustavnoj definiciji braka u Hrvatskoj održan 1. prosinca 2013. godine.
Referendum je porezne obveznike stajao 47 milijuna kuna, odazvalo se 37,9 % građana, a izglasano je da se brak u Ustavu definira kao zajednica muškarca i žene.
Krilatica, definicija i mnogima parola, "Brak je životna zajednica žene i muškarca", ušla je u članak 62. Hrvatskoga ustava zahvaljujući volji niti 40 % birača naše države.
Hrvatska pošta je tom prigodom objavila prigodni žig kojeg je, sasvim očekivano, pohvalio portal Narod.hr, Željke Markić.
U blagdanskom ruhu, priložili su i nekoliko prigodnih fotografija novog žiga na adventskom vijencu kojeg krase medenjaci.