(Hina/EPA)
Njemački proizvođač automobila BMW objavio je u petak da je prošle godine u Kini prodao 720 tisuća vozila, najviše otkada su prije 15 godina ušli na to tržište.
Time je broj prodanih automobila poskočio više od 13 posto u odnosu na prethodnu godinu, navode u BMW-u.
Najpopularniji su modeli među kineskim potrošačima bili X1, X5, X6 i 5 Series, dodaju.
„BMW Grupa ostvarila je visokokvalitetni rast i postala vodeći proizvođač luksuznih vozila u Kini u 2019.”, istaknuo je izvršni direktor BMW China Jochen Coller, ističući i napredak u razvoju novih pogonskih sustava i autonomnih vozila.
Grupa je prošle godine u inozemstvo isporučila više od 2,52 milijuna vozila marki BMW, Mini i Rolls-Royce, učvrstivši time poziciju vodećeg svjetskog proizvođača luksuznih automobila 16 godinu zaredom.
BMW je ušao na kinesko tržište 1994. godine kao uvoznik a 2003. godine izgradio je i prvu tvornicu kroz zajedničko ulaganje s kineskim partnerom.
Kina je od 2015. godine najveće svjetsko tržište BMW-a, koji zajedno s Audijem i Mercedes-Benzom nastoji podmiriti sve veći apetit Kineza za luksuznim automobilima.