(Ginu C Plathottam / Pixabay)
Proizvođač levisica privukao je veliki interes ulagača i prije samog povratka na burzu nakon 34 godina izbivanja i njegova bi tržišta kapitalizacija mogla dosegnuti 6,5 milijardi dolara, pišu mediji.
Početna cijena dionice Levi'sa koja će u kotaciju Njujorške burze biti uvrštena pod simbolom LEVI podignuta je na 17 dolara, s prvotnog određenog raspona od 14 do 16 dolara, piše BBC.
Kompanija je institucionalnim ulagačima već prodala dionice u vrijednosti 623 milijuna dolara, prije samog uvrštenja u burzovnu kotaciju u današnjem trgovanju.
Obitelj Haas, potomci osnivača Levi Straussa, prodala je dionice vrijedne oko 357 milijuna dolara.
Levi's je osnovan 1853. godine u San Franciscu gdje je njezin utemeljitelj Levi Strauss u razdoblju zlatne groznice otvorio trgovinu mješovitom robom. Pravi je procvat tvrtka doživjela 20 godina kasnije kada su Strauss i njegov partner registrirali patent za korištenje zakovica u proizvodnji odjevnih predmeta kako bi bili čvršći.
U početku su hlače od trapera nosili uglavnom rudari i kauboji a zvjezdani su status levisice osigurale tek u 20. stoljeću.
Kompanija sada želi razvijati poslovanje i uz muške traperice ponuditi više proizvoda ženama.
Dodaju i kako su uvjereni u "značajnu priliku za produbljivanje naše prisutnosti na ključnim tržištima u razvoju, kao što su Kina Indija i Brazil, kako bismo potaknuli dugoročni rast”.
Traperice su se proteklih godina vratile u modu nakon razdoblja popularnosti sportske odjeće. Tako je 2017. i 2018. globalna prodaja traperica porasla za 4,3 posto, navodi tvrtka za istraživanje tržišta Euromonitor.
U SAD-u je nakon četiri godine pada potražnje prodaja porasla 2,2 posto, navodi BBC.
Veliku je pozornosst Levi'su u travnju 2017. osigurala glazbena zvijezda Beyonce, nastupivši na glazbenom festivalu Coachella u odrezanim trapericama, piše AFP.