(Hina/EPA)
Operativna dobit njemačke grupe Deutsche Post skočila je u trećem tromjesečju gotovo 50 posto, potaknuta elektroničkom trgovinom i dobrim rezultatima u poslovanju s isporukama paketa i ekspresnom dostavom pošiljki.
Jedna od najvećih svjetskih poštanskih i špediterskih kompanija zaključila je tromjesečno razdoblje od srpnja do rujna s operativnom dobiti od 1,4 milijarde eura.
Prihodi su porasli 4,4 posto, na 16,2 milijarde eura.
Obujam isporuke paketa na domaćem je tržištu porastao 11,6 posto, dvostruko snažnije no što su očekivali početkom godine.
U poslovanju vezanom za elekroničku trgovinu prihodi su porasli 26,1 posto a u poslovanju s ekspresnom dostavom pošiljki 14,6 posto.
Potvrdili su ažurirane smjernice iz listopada, prema kojima u cijeloj 2020. očekuju operativnu dobit u rasponu od 4,1 milijarde do 4,4 milijarde eura, pri čemu će ostvarivanje gornje granice ciljanog raspona ovisiti o učinkovitoj upotrebi dostavne mreže u uvjetima rasta prometa.
Ističu da rade na osiguranju kapaciteta kako bi mogli držati korak s velikim rastom prometa u elektroničkoj trgovini tijekom božićne sezone.
Njezini konkurenti, poput američkog United Parcel Service i FedEx, pokušavaju što prije organizirati prazničnu dostavu kako bi ublažili gužvu i zasićenost kapaciteta, pretjerano opterećenih skokom elektroničke trgovine u pandemiji koronavirusa, podsjeća Reuters.