(Pixabay)
Prodaja BMW-ovih automobila porasla je u trećem tromjesečju zahvaljujući snažnoj potražnji iz Kine i Europe koja je nadoknadila pad na američkom tržištu, pokazali su rezultati objavljeni u srijedu.
Grupa je u trećem tromjesečju isporučila ukupno 675.680 vozila, 8,6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Rezultati u trećem kvartalu daleko su bolji no što su bili u razdoblju od travnja do lipnja kada je BMW-ova prodaja pod utjecajem koronakrize pala za četvrtinu.
Pandemija se ipak osjeća na rezultatima od siječnja do rujna kada je grupa BMW prodala 12,5 posto manje automobila nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Potražnja u Kini bila je ključni pokretač dobrih rezultata u trećem tromjesečju, iskazana u 31,1-postotnom skoku prodaje i isporučenih ukupno 230.612 automobila.
Porasla je i prodaja u Europi, za 7,1 posto, uz isporučenih ukupno 275.618 automobila.
U SAD-u, gdje vlasti nisu uspjele uspostaviti kontrolu nad širenjem virusa, BMW-ova je prodaja potonula 15,7 posto, s isporučena 78.634 automobila.
Najsnažnije je u razdoblju od srpnja do rujna porasla prodaja brenda BMW, za 9,8 posto, s prodanih 585.336 vozila.
Porasla je i prodaja elektrificiranih vozila, za čak 46,6 posto, uz ukupno prodanih 54.719 vozila.