ČETVRTI ADRIA BUSINESS NETWORK

Kako sklopiti poznanstva i, još važnije, KAKO IH ODRŽATI

| Autor: Portal Glas Istre

U prostorima Kongresnog centra FORUM održan je četvrti Adria Business Network u organizaciji poduzetnica Željke Barišić i Kristine Krstinić. Cilj događaja je poslovno umrežavanje u Hrvatskoj i regiji, stvaranje poslovnih prilika te poticanje kontinuirane edukacije. Kroz događaj svima je ponuđena prilika da nađu nove klijente te sklope lukrativne poslove.

Gošća predavačica Dace Ulste, direktorica BNI Hrvatske, podijelila je višegodišnje iskustvo o tome kako je networking baš kao što mu i sama riječ kaže net working (stvaranje mreže) i da vam za kvalitetnu mrežu kontakata treba više godina da je izgradite. Svaki trajni kontakt počinje follow upom unutar 24 sata, dodatnim kontaktiranjem nakon 7 dana, kroz koji će vaš odnos rasti te ponovnom obnovom kontakta nakon 30 dana, kako biste znali u kojoj fazi je vaš odnos. Uvijek bi se trebali voditi mišlju Givers Gain, jer oni koji daju dobivaju.

Što su nam o događaju pod nazivom "Turning Contacts into Contracts" rekle organizatorice i voditeljice, pročitajte u nastavku.

"Iako se već više od desteljeća intenzivno bavim networkingom, večerašnje predavanje donijelo mi je mnoge vrijedne lekcije koje ću primijeniti u nastavku svog poslovanja. Uz naše lojalne posjetitelje ovaj put smo imali i dosta novih pa je to pridonijelo kvalitetnom umrežavanju u završnom dijelu događaja. Svatko tko se smatra networkerom, a još nas nije posjetio, trebao bi to učiniti. Naš događaj je mjesto na kojem ćete upoznati nove kvalitetne osobe i kroz vrijeme s njima izgraditi poslovni, ali i prijateljski odnos. Na takav način i sami funkcioniramo pa vas želimo motivirati u tom smjeru, jer se pokazao ispravnim", rekla nam je nakon eventa Željka Barišić, vlasnica tvrtke Forca Digital Agency i jedna od osnivačica Adria Business Networka.

Kristina Krstinić, vlasnica tvrtke MIKRIS Project Management u Zagrebu i osnivačica Adria Business Networka o događaju ima sljedeće mišljenje:

"Nakon kratke stanke u prvom mjesecu startali smo odlučno i uspješno u 2020. godinu. Današnjim predavanjem Turning Contacts into Contracts smo približili poduzetnicima vještine uspješnog umrežavanja i kako najbolje iskoristiti baš takve događaje kao što je Adria Business Network za širenje svojih poslovnih ideja, predstavljanje usluga i proizvoda, te sklapanje lukrativnih poslova. Sigurni smo da će naši učesnici s entuzijazmom primijeniti predstavljene tehnike u svom poslovanju, naime iz vlastitog iskustva možemo reći da je uspjeh zagarantiran".

Poslovni partneri događaja su Kongresni centar FORUM Zagreb i Kreativ info. Sponzori događaja su fotograf Hrvoje Podobnik Gero, InspireMe, Prtenjača delikatese, Aero Print, Kupinovo vino - Kupilek. Medijski pokrovitelji događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, Netokracija, She.hr, Zagrebonline.hr, Story.hr, Rep.hr, Glas Istre, Flash.hr, Moja Domovina, Total Croatia News, Fama te ZgExpress.

Sljedeći Adria Business Network event održava se 4. ožujka u 18 sati u Kongresnom centru FORUM Zagreb, kada je gost događaja jedan od najpoznatijih fitness trenera u Hrvatskoj, Marko Lončar.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter