BERLIN

Epidemija koronavirusa utječe na oglašavanje i produkciju - RTL

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Europska televizijska kuća RTL izvijestila je u petak da su klijenti zbog epidemije koronavirusa počeli otkazivati oglase a prve negativne posljedice osjećaju se i u produkciji.

U 2019. godini RTL-ovi su prihodi na razini grupe porasli 2,2 posto, na 6,6 milijardi eura. Prilagođena dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITA) pala je 1,3 posto, na 1,16 milijardi eura.

U 2020. očekuju isti rast prihoda kao i prošle godine, dodajući da procjena ne odražava posljedice epidemije koronavirusa jer je još prerano za konkretne procjene.

EBITA bi im se trebala smanjiti sedam posto zbog ulaganja u poslovanje sa streamingom. Namjeravaju zauzeti vodeću poziciju u tom segmentu u svim zemljama u kojima posluju.

"U sljedećih pet godina planiramo povećati broj pretplatnika na našu uslugu streaminga TV Now u Njemačkoj i Videolanda u Nizozemskoj na pet do sedam milijuna", ističe se uz izvješću.

Cilj im je povećati prihode u tom dijelu poslovanja na minimalno 500 milijuna eura u 2025. godini. U 2019. godini poskočili su 46,7 posto, na 135 milijuna eura.

Novoosnovani odjel trenutno posluje s gubitkom a do 2025. godine trebao bi dosegnuti pozitivnu nulu.

Upozoravaju ujedno da su im klijenti već počeli otkazivati oglase zbog epidemije koronavirusa.

Mnoge europske zemlje ograničile su kretanje kako bi spriječile širenje virusa a prorijedila su se i putovanja. Kompanije imaju velikih teškoća u poslovanju pa smanjuju potrošnju na oglašavanje, što pogađa medijske kuće, tumači Reuters.

Tako je britanski ITV upozorio da u travnju očekuje 10-postotni pad potrošnje na oglašavanje.

Negativne posljedice osjećaju se i u produkciji, ističu u RTL-u, ne navodeći detalje. Reuters podsjeća da su američki glumac Tom Hanks i njegova žena Rita Wilson objavili da su se prilikom snimanja u Australiji testirali na koronavirus i da je test bio pozitivan.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter






}