(Hina/EPA)
Britanski niskobudžetni avioprijevoznik EasyJet objavio je u utorak da će ponovo klijentima ponuditi turističke paket aranžmane, nastojeći po svemu sudeći popuniti prazninu nastalu propašću Thomasa Cooka, pišu britanski mediji.
EasyJetom godišnje u Europu leti oko 20 milijuna ljudi ali samo 500 tisuća putnika rezervira preko njih i smještaj, navodi BBC.
Objašnjavajući odluku o opetovanom uvrštenju godišnjih odmora u ponudu, u EasyJetu objašnjavaju: "Ukupno europsko tržište paket aranžmana vrijedi oko 61 milijardu funti godišnje. Samo je tržište Ujedinjenog Kraljevstva vrijedno 13 milijardi funti a u proteklom je razdoblju godišnje raslo šest posto".
"Klijenti danas drugačije provode odmor, znamo da žele aranžmane različitog trajanja, ne tradicionalnih sedam ili 14 noćenja", ističu u irskoj kompaniji.
Najava proširenja ponude objavljena je uz izvješće o poslovnim rezultatima u godini 2018/2019., koja je završila u rujnu. Dobit prije poreza pala im je 26 posto, na 427 milijuna funti (500,4 milijuna eura).
Prihodi su porasli 8,3 posto, na 6,38 milijardi funti.
Ujedno su izvijestili da žele postati prva svjetska zrakoplovna kompanija s neto nultom emisijom štetnih ugljikovih spojeva, i to tako što će svaku tonu ispuštenog ugljičnog dioksida neutralizirati sadnjom drveća odnosno izbjegavanjem dodatnog povećanja emisija štetnih plinova.
Izvršni direktor Johan Lundgren ističe u razgovoru za BBC da to „nije dugoročno rješenje, neutralizacija nije savršeno rješenje“.
Otklanja ujedno kritike da samo pokušava "oprati" ekološki imidž kompanije.
"Ne mislim da je to 'pranje imidža', svi znaju da takve mjere donose rezultate, plan se nadovezuje na činjenicu da smo od 2000. godine smanjili emisiju ugljikovih spojeva za 30 posto", istaknuo je Landgren.
Napominje da će mjere stajati kompaniju 25 milijuna funti i dodaje: „To nećemo dodati cijeni karata, a svrstat ćemo se među najveće kompanije u svijetu koje neutraliziraju emisiju ugljikovih plinova."