NA OPTUŽENIČKOJ KLUPI

NAKON DVIJE GODINE Danas počinje suđenje vozačima optuženima za smrt dvije pješakinje kod Mandrača u Puli



Kobna nesreća dogodila se 8. kolovoza 2016. oko 23.40 sati, kada su se nesretne žene vraćale iz centra Pule prema svojim kućama na Velom Vrhu. Kod skretanja za parkiralište na Mandraču došlo je do sudara dva BMW-a, od kojih je jedan pokosio tri žene. Ksenija Batel (49) ozljedama je podlegla na mjestu nesreće, dok je Renata Družetić Pliško (51) preminula u pulskoj bolnici manje od sat vremena nakon nesreće

Više od dvije godine nakon što su u stravičnoj prometnoj nesreći na pulskoj rivi, kod Mandrača, poginule dvije pješakinje, Puljanka Renata Družetić Pliško (51) i Ksenija Batel (49), dok je treća, Tanja Carta (47), također iz Pule, zadobila teške ozljede, danas na Općinskom sudu u Puli počinje suđenje dvojici vozača koji su optuženi da su krivi za nesreću. Na optuženičku klupu, sjest će, naime, Kristijan Ban iz Galižane (25) i Slavoljub Prpić (48) iz Svete Nedjelje kod Samobora.

Kobna nesreća dogodila se 8. kolovoza 2016. oko 23.40 sati, kada su se nesretne žene vraćale iz centra Pule prema svojim kućama na Velom Vrhu. Kod parkirališta na Mandraču došlo je do sudara dva BMW-a od kojih je jedan pokosio tri žene. Ksenija Batel ozljedama je podlegla na mjestu nesreće, dok je Renata Družetić Pliško preminula u pulskoj bolnici manje od sat vremena nakon nesreće.

Optužnica tereti Kristijana Bana da je BMW-om njemačke registracije kolnikom Ulice 119. brigade vozio najmanje dvostruko brže od dopuštenog. Naime, na dijelu ceste na kojem se dogodila nesreća ne bi se smjelo voziti brže od 50 km/h, dok je Ban, navodi se u optužnici, upravljao brzinom od najmanje 100 km/h, odnosno brzinom koja je neprilagođena osobinama ceste, gustoći prometa i preglednosti. Na teret mu se stavlja i da je preko pune crte pretjecao kolonu od najmanje osam vozila.

Slavoljub Prpić, koji je pak upravljao BMW-om švicarske registracije, pripisuje se da je dok je Ban pretjecao kolonu vozila, među kojima i njegovo, počeo skretati ulijevo na parkiralište bez da se uvjerio da tu radnju može učiniti bez opasnosti za ostale sudionike u prometu. Zbog tih je radnji došlo je sudara: Prpićev BMW je udario u desnu bočnu stranu Banovog BMW-a te se, uslijed udarca, Banov automobil nastavio nekontrolirano kretati u lijevo, pri čemu je naletio na tri pješakinje koje su se kretale izvan kolnika prometnice. (Marina VUKŠIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU
Podijeli: Facebook Twiter