digitalna platforma

Uber bilježi rast prihoda i cilja na prigradska tržišta

| Autor: Hina
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Američka digitalna platforma za usluge prijevoza Uber Technologies izvijestila je u četvrtak o skoku prihoda u trećem tromjesečju, procijenivši da bi novi pokretač rasta u idućem razdoblju trebala biti prigradska područja, i u matičnom SAD-u i na drugim tržištima.

U razdoblju od srpnja do rujna Uberov prihod poskočio je za 20 posto, na 11,2 milijarde dolara. 

Bruto vrijednost rezervacija uvećana je za 16 posto, na 41 milijardu dolara. U ključnom poslovanju s prijevozom putnika porasla je za 17 posto, na 21 milijardu dolara, dosegnuvši najvišu razinu otkada je Uber osnovan. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva poskočila je za 26,4 posto. 

Najskromniji rast vrijednosti rezervacija Uber je bilježio u poslovanju prijevoza tereta, za samo dva posto, na 1,3 milijarde dolara. 

Kompanija je treće tromjesečje zaključila s neto dobiti od 2,6 milijardi dolara zahvaljujući 1,7 milijardi neto pozitivnog utjecaja vrijednosti ulaganja. U trećem tromjesečju prošle godine neto dobit iznosila je samo 226 milijuna dolara, uz neto negativan utjecaj vrijednosti ulaganja od 96 milijuna dolara.

Prilagođena dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) iznosila je 1,7 milijardi dolara, poskočivši za 55 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

Kompanija očekuje da će novi pokretač rasta, u uvjetima zasićenog tržišta, biti prigradska područja u SAD-u i na drugim tržištima.

"Uobičajena je zabluda da gotovo svi već koriste Uber", naglasio je izvršni direktor Dara Khosrowshahi.

Kompanija predviđa da će se prilagođena EBITDA u četvrtom tromjesečju kretati u rasponu od 1,78 milijardi do 1,88 milijardi dolara, što bi značilo da bi na godišnjoj razini porasla od 39 do 47 posto.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter