nova usluga

HZZO uveo novost zbog koje više nećete morati ići na šaltere, evo o čemu je riječ

| Autor: Hina
(Snimio Duško Jaramaz / Pixsell)

(Snimio Duško Jaramaz / Pixsell)


Efikasnije i transparentno upravljanje sustavom zdravstvene zaštite te otvaranje šireg spektra e-usluga prema osiguranicima i uplatiteljima doprinosa, ciljevi su projekta integriranog informacijskog sustava e-HZZO, čiji je završetak svečano obilježen u petak u Zagrebu.

Projekt Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) sufinancirala je EU iz Europskog fonda za regionalni razvoj s 12.887.197 eura, a ukupna mu je vrijednost 15.223.969 eura.

Novim će se sustavom realizirati dodatne nove usluge osiguranicima kao npr. izmjena kontaktnih podataka te izbor/promjena doktora primarne zdravstvene zaštite – e-usluga kojom se osiguranicima (građanima RH) daje mogućnost podnošenja zahtjeva za promjenom izbranog doktora primarne zdravstvene zaštite, što predstavlja najčešći razlog dolaska na šalter HZZO-a.

Kroz razvoj ovog integriranog sustava, naglašavaju iz HZZO-a, poboljšat će se i druge e-usluge i stvoriti temelji za nove e-usluge, ne samo za osigurane osobe u RH već i za ugovorne subjekte te poslodavce.

Te će se usluge implementirati kao novi servisi koji će omogućiti informaciju u stvarnom vremenu čime će se umanjiti stupanj pogreške i ubrzati poslovni procesi, dodaju.

Na obilježavanju završetka projekta bili su ravnatelj HZZO-a Lucian Vukelić, pomoćnica ravnatelja HZZO-a za poslove informatike Jelena Curać, državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić, direktor tvrtke Atos Convergence Creators Jakov Parat te operativni direktor tvrtke Atos IT Solutions and Services Saša Gogić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter